Gå til innhold

Kvalitetsfjær til klassiske laksefluer


Blue Charm

Anbefalte innlegg

Ellers har vi jo Jens Philgaard nede i Danmark, han driver jo både med oppdrett og salg. Tror at han også har lisens til å selge Jungle Cook - fjær også. Er det av interesse kan jeg leite fram adressen hans, jeg skal ha den arkivert ett eller annet sted fra den tiden vi fisket en del sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har vi jo Jens Philgaard nede i Danmark, han driver jo både med oppdrett og salg. Tror at han også har lisens til å selge Jungle Cook - fjær også. Er det av interesse kan jeg leite fram adressen hans, jeg skal ha den arkivert ett eller annet sted fra den tiden vi fisket en del sammen.

Kan skjønne at jeg begynner å dra på årene, dette har jeg ikke fått med meg. Siste jeg hørte fra ham, var han i Afrika. Så jeg må nok følge litt bedre med skjønner jeg. Har jo ikke kjøpt materiell på flere år.

 

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve på http://www.cookshill-flytying.co.uk/- send han ein mail, er ikkje alt han har på websida (bla. florican). Han sender alltid kvalitetsmaterialer!

At Steve er seriøs kan jeg bekrefte. Aldri noe tull der.

 

Det er i motsetning til en del andre aktører som driver med dette som må sies å være fluebindingens skyggeside  ;)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...