Gå til innhold

Airflo liner?


Terje Bendiksby

Anbefalte innlegg

Vet at endel guideline liner er produsert av Airflo, at de er produsert i polyuretan og motstandsdyktig  mot deet og solkrem og at tidligere modeller hadde ikke verdens beste flyteegenskaper, men det skal være ordnet opp nå. Jeg har kjøpt ganske mange airflo liner i det siste, både til tropisk og hjemme her på berget. Hovedgrunnen  at de tåler deet og solkrem. Dessverre har jeg ikke fått testet de ut ennå, men er det noen der ute som har erfaring med de? Prismessige er det gunstig, så det går på egenskapene generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig generelt. Jeg har til ørretfiske kjøpt bl.a  dri xceed. Cold saltwater til sjøen og chard punch line og sniper til bruk i varmt vann. Det jeg lurte på er har de mye minne, hvordan er det å kjøre fiske på så stumme snører? Har de noen fordeler under kasting osv. Trenger de mindre vedlikehold en PVC i bruk, som de hevdes ? Er de mer slitesterke? Mindre minne?  Har ridge teknolgien noe å si i praksis?Egenskaper i kulde? Eller er alt bare en markedsførings hype? Vet at det er lettere å lage avanserte taperinger med pvc, mens polyurethan ikke trenger å tilsettes mykgjørere som forsvinner etter hvert, så teorien blir de ikke tråe etter endel bruk og følgelig lenger levetid.  Så tilbakemeldinger er interresante. Selv har jeg veldig god erfaring med Guideline Coastal,men det er jo en guideline tapering.

 

Endret av Terje Bendiksby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...