Jan Ingvar Posted March 1, 2019 Report Posted March 1, 2019 (edited) Det er tross alt fredag VM i klossete mann... Edited March 1, 2019 by Jan Ingvar 3
Roaas Posted March 1, 2019 Report Posted March 1, 2019 (edited) Det måååå jo være kødd? Dette er jo på høyde med de klovnene som er med i «informercials» på TV. Det er mennesker av det kaliberet som burde gått med hjelm for sin egen sikkerhet. Edited March 1, 2019 by Roaas 1
Jan Ingvar Posted March 1, 2019 Author Report Posted March 1, 2019 Haha...tror faktisk ikke det er det ser du. Det ser liksom ikke tilgjort ut. Når han kræsjer i hengerfestet, eller når påhengsen faller av... episk!! og det finnes jo en volum 2 og...ikke noe bedre det heller 1
Olav Haug Posted March 1, 2019 Report Posted March 1, 2019 Klassikere detta! Sjøl om det meste nok er tilgjort, har jeg liksom på følelsen av at det er litt sånn som middelaldrende, Amerikanske bass-fishers kan drive på. Trur jaggu at det er den gode gamle "Flying lure" spinneren jeg ser festa til en av stengene også? Om jeg kjøpte settet med Flying lure? Oh yes... 1 1
Recommended Posts