Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ruben Petterson skrev (På 7.8.2020 den 21.42):

Hei, nåken som veit kor ein kan få tak i Fario spole som er kun Chrome? Har sett bilder av dei på Instagram men finn de ikkje på nåken av nettsidene eg bruker, ikkje på guideline sine sider heller. 

Mvh Ruben 

Ikke rart du ikke finner dem, de er jo ikke avbildet på vår egen side aaapplausSkal be om at det fikses asap.
Men de er der... Disse som heter Crome/Antracite og Crome/Bronze er de blanke. Antracite og Bronze er fargen på innerdelen av spoleskruen.

Skrevet
Rune Stokkebekk skrev (9 timer siden):

Ikke rart du ikke finner dem, de er jo ikke avbildet på vår egen side aaapplausSkal be om at det fikses asap.
Men de er der... Disse som heter Crome/Antracite og Crome/Bronze er de blanke. Antracite og Bronze er fargen på innerdelen av spoleskruen.

Glømte og sitere din tekst. 

Skrevet
Ruben Petterson skrev (4 timer siden):

So om eg bestiller ein Fario spole som er Crome/Antracite so får eg ein slik spole i posten? :lol:

Screenshot_20200812-074201.jpg

Ja det der er Crome spole med antracite logoplate på spoleskruen.

24 sneller er varenr. #100208
46 sneller er varenr. #100212

Skrevet
Rune Stokkebekk skrev (3 minutter siden):

Ja det der er Crome spole med antracite logoplate på spoleskruen.

24 sneller er varenr. #100208
46 sneller er varenr. #100212

Takk for oppklaring i den saken :lol: De er sikkert andre som er interessert i den spolen om de kjem ut bilde på guideline sine sider:lol:

Skrevet
Ruben Petterson skrev (3 minutter siden):

Takk for oppklaring i den saken :lol: De er sikkert andre som er interessert i den spolen om de kjem ut bilde på guideline sine sider:lol:

jeg skal sørge for at det skjer, hehe... takk for etterlysningen

• Opprett ny...