Eirik Rusten Posted April 6, 2022 Report Share Posted April 6, 2022 Jepp, da har vi startet opp en runde med quizzer. Kommer en quiz ca hver måned, og det premieres både månedlig i tillegg til en trekning på slutten av året. Mer her: https://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?/quizzes/category/2-quiz-2022/ 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
o-lav Posted April 16, 2022 Report Share Posted April 16, 2022 Jeg finner ikke ut hvordan jeg starter kvissen. Hadde annonseblokkering på da jeg prøvde første gangen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted April 17, 2022 Author Report Share Posted April 17, 2022 o-lav skrev (14 timer siden): Jeg finner ikke ut hvordan jeg starter kvissen. Hadde annonseblokkering på da jeg prøvde første gangen.. Det er bare å gå på quizzen (scroll helt ned til "quiz 2022 - april") og klikke på den grønne knappen "ta denne quizzen", Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted April 28, 2022 Author Report Share Posted April 28, 2022 Minner om at april-quizzen låses om et par dager. Ta den før det er for sent Husk, selv om du ikke når opp i quizzen, er det et lodd til trekningen på slutten av året! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted May 26, 2022 Author Report Share Posted May 26, 2022 Ny påminnelse! Bare noen dager til mai er over og quizzen låses. Ta den nå om du ikke har tatt den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted June 2, 2022 Author Report Share Posted June 2, 2022 Da er quizzen for juni klar, dere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted June 25, 2022 Author Report Share Posted June 25, 2022 Minner om at det er bare noen dager igjen av juni. Husk også at hver måned du er med får du et lodd til trekning i slutten av året ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted July 24, 2022 Author Report Share Posted July 24, 2022 Nå er det bare en uke igjen av Juli, folkens. Litt ekstra feriepenger til fiskeutstyr frister vel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted August 10, 2022 Author Report Share Posted August 10, 2022 Jo, altså, august er klar dere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted August 27, 2022 Author Report Share Posted August 27, 2022 Minner om at det bare er noen dager til august låses! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted September 1, 2022 Author Report Share Posted September 1, 2022 Da er september klar, dere. Husk å lese dere opp i Klekkedatabasen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted September 17, 2022 Author Report Share Posted September 17, 2022 Halve september har gått. På tide å lese seg opp i Klekkedatabasen og ta quizzen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted September 23, 2022 Author Report Share Posted September 23, 2022 Bare ei litta uka igjen av september! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted September 28, 2022 Author Report Share Posted September 28, 2022 Sjukt kort tid igjen av september boys and ladies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted November 13, 2022 Author Report Share Posted November 13, 2022 Vi klarte dessverre ikke å finne på noen spørsmål i oktober, men har slengt sammen noen for november så den er klar. Dette er siste quiz i år, og i desember kommer vi til å foreta trekningen over alle som har vært med for siste premie-utdeling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts