Gå til innhold

Årets første 7!! i Østmarka!!!


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

-Var en kjapp tur i marka på onsdag. Og trur du ikke det vaka!?!

Mener det var "Hagthorn"(?) som var i lufta, men også noe annet.

På sort "Dillings Killer", ble det faktisk 5 aurer, i løpet av 1 1/2-2 timer! Pluss to som ikke satt bra nok(rusten!). Torsdag ble det to til. Størrelsen var vel ikke så mye å skrive hjem om, men to var rundt 4-5 hkt.

-Aaaahhhhhh, nå er vi i gang, dere!!!!!

Traff forresten "Bånngjedda", og han fikk også nesten m en gang. Skulle lagt inn et bide av fighten hans, men har fått problemer m bildebehandlingen. "Off-topic", men dog:

"Microsoft veiviser for skanner og kamera" får bildene inn, men nå får jeg plutselig ikke åpnet dem i "Photostudio 2000" for å behandle. Dette har gått greit hele tiden, men nå er det altså føkka!! Får opp en melding: "The format is invalid or not supported". De bildene jeg la inn tidligere kan jeg fortsatt åpne i Photost. -Hæææ??? Tips, Please!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jadda, bruker samma jpeg som før, men....

-"Dillings Killer" er sånn:.... ehh, litt sært der, i og med at Dilling sjæl er veldig hemmelighetsfull, og vi fremdeles "krangler" om hvem av oss som har utviklet den mest i løpet av de siste ørten åra i marka... -Men, "Special price for you, my friend", du får den på PM!!! (Og så enormt enkel den er, da!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for sist Dryflyfool :-)

 

Du tenker sikkert på Hawthorne Fly (Bibio Sp). Den vi fanga var en danseflue, og er ikke i samme slekt. (se http://runesfluefiske.com/forum/viewtopic.php?t=358)

 

Du har ikke satt kameraet til å lagre i RAW-format da? Da trenger du sannsynligvis spesialprogram fra produsenten som pleier å følge med kameraet. Mulig jeg er på jordet, har ikke mulighet til å lagre i RAW selv men vet at RAW-formaene er propreitære for hver produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...