Gå til innhold

Hvilke nettbutikker er bra og billige for kjøp av fluer?


flyfly

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

flyfly,

tror jeg skal trene litt mer på fluebinding i vinter, det var masse bra info i dette forumet

ja, er du ørretfisker, er dette det ultimate forum :D:D

 

Velkommen forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei

 

Må igjen skryte av www.fiskefluer.com evt flugor.se

 

Maken til god service, hyggelige mennesker og ikke minst gode saltvannsfluer. Folkens, sjekk ut de nye børstemarkene. Det råeste er fluer med rustfrie kroker til 7-8 kroner. Ingen i norge har så bra utvalg av saltvannsfluer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

jeg binder endel fluer selv men supplerer med kjøpefluer, spesielt hvis jeg kommer over noe jeg synes virker veldig bra. Kjøper noen standardmønster også, spesielt nymfer som er "bankers".

Kjøpefluer kan ha en bitter ettersmak hvis (som i mitt tilfelle) krokene er av mindre bra kvalitet.

Vil vel si at dette er noe man bør være veldig obs på når man kjøper.

På min siste tur rettet 1 av krokene på fluene mine seg ut i kjeften på en 2kg´s ørret i expressmodus.

Fluen var kjøpt over disk i Oslo..

 

Av nettbutikker vil jeg anbefale www.Flue.no som jeg har veldig god erfaring med.

De leverer raskt, og har meget gode (og rimelige) fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Enig i deg at det kan skje, men er du litt bevisst på valg av butikk. Hva som fungerer så får du fluer som er mer enn bra nok, f.eks fiskefluer.com 

 

Utrolig bra service, og mine saltvannsfluer som jeg har kjøpt der er ikke noe dårligere enn 40 kroners fluene man kjøper i Norge. Utrolig pris på fluer spør du meg, at man må betale opp til 40 kroner.

 

Det er nakent!

 

Toggi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...