Gå til innhold

Tråden om Z-Axis


Tore M. Nilsen

Anbefalte innlegg

Anbefaler å sjekke div amerikanske forum for omtale av Z-Axis ! Den er mye omtalt på et forum man ikke får lagt ut link til her  ;)

Har så langt utelukkende lest positive tilbakemeldinger om stang-serien, men noen revolusjon er den vel ikke !

Aksjonsmessig er den vel en mellomting av SLT og XP serien, såvidt jeg har forstått !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det var egentlig synd at tråden ble slettet, svaret fra tmags var forklarende og bra.  Jeg leste innlegget kjapt sent i går, og jeg hadde tenkt å se innom tråden mer i dag,  i og med at jeg vurderer stanga og har både XP og SLT fra før (noe tmags sammenlignet medZ-axis, mener jeg å huske).. sikkert flere som er i samme vurderingsprosess

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte også med i tråden om Z-Axis. Synes da ikke noen kom med dårlige svar eller svada. Folk skrev jo akkurat hvilke erfaringer de hadde med stanga, og det var vel det som var spørsmålet! Trodde det bare var moderatorene som kunne slette innlegg, eller er det slik at alle som ikke liker svarene de får bare kan slette de??

Synes ikke du Alf Reidar hadde noen grunn til å være misfornøyd med svarene du fikk. Hvis du fortsetter å slette trådene, tror jeg ikke du i fremtiden vil få noen respons lengre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...