Gå til innhold

Flyteringstreff på Østlandet


Flemming

Anbefalte innlegg

:) Hva skal jeg si,,, Dam på 2, 5 km  :D

 

Vannet er mitt ynglingsvann for myggfiske.

 

Å det er et meget spennede vann for ørret og røyefiske. Men det er KUN dere som er med meg som får lov til å fiske her med Flytering... Å dette håper jeg blir et årlig treff:-) Der dere som ønsker, vil ha mulighet til å åpne deres vårfiske etter trof'e ørreter og ikke minst stor røye fra flytering :-)

 

Kan jeg si noe mer??? Jeg skal prøvefiske i helgen å da kommer jeg med noen bilder :-) Hvis dere ønsker??? De blir kun sendt på mail!

 

Håper på den føste over 1 kiloen...

 

Til slutt håper jeg på flest mulig fiskere på dette treffet... Det er for dere!!! Å det er et innpass til et av Østlandets mest næringsrike fiskevann!!! Dere som blir med i år... blir prioritet til neste år...

 

Morten M

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd med den dato'n der, tragisk spør du meg  :-\, jeg skal/må på dugnad, av alle dato'er så skal alt skje den helgen der, hvorfor? Kan du flytte den dato'n  ;D?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det er Flemming:-) Å Flemming har fisket i Vassjø tidligere.

 

Ellers så var jeg der i kveld. Det ble ingen fisk. Men myggen har ikke kommet i gang:-( Fordi vannet må stige 2 til 3 grader.

 

Men disse siste 4 dagene er det tatt 5 fisker (ørreter) mellom  0,5 kg og 1,2 kilo. Og i går ble det mistet en meget stor fisk... PS det er kun noen lokale som fisker der på kvelden.

 

Selv så tok jeg en pen ørret på fredag. Se bilde: [attach=#]

post-554-13949849373513_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Jeg er også med, dette blir artig!!!

Var foresten ute på min første fisketur i kveld, ble 2 stk på 800gr, og 1 på 500gr og en liten 100gr. Dett er den best starten jeg har hatt noensinne. Isen gikk for 4 dager siden og masse vaking allerede...

 

Grattis Ola, det var jo en kjempestart :)

 

Kan melde om at fisken er i gang her også.

En kompis av meg fikk denne, og mistet en svæær fisk som røyk fortommen hans. Er ikke de største klekkingene her enda, men det er på vei :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:- )

 

I dag tok jeg svømmeknappen i belly:-) Men snitt på ni fisker 1,2 kilo.

 

Håper dere får med flest mulige fiskere :-) Dette kan bli gøy:-)

 

Skal legge ut noen bilder når jeg får godkjenning av de som var med:-) Muligens svømme knappbilde også:-)

 

OBS! Dere må nå sende mail i fra i dag:-( ... Ødla kamra og telefon samt mista stanga:-( 

 

PS! vannet er kaldt!!! 

 

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert 22 fisker tatt. Snitt 1,3 kilo! - største 1,7 kilo - streamer - tørt 1,5 kilo.

 

God sommer til alle som var med:-) Vi var 19 :-) 

 

For fiskere som ønsker å være med neste år.... bør dere ta kontakt nå...

 

Det blir helgen etter 17. mai!

 

Alle som var med i år - har meld seg på allerede!!!

 

 

Morten M

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...