Gå til innhold

Sommerminnet 2004 kom svært fort i år...


leifmorten

Anbefalte innlegg

Klokken 17.00 startet jeg fisket. Nesten 1 døgn for sent. Jeg disponerer en 3 km. lang sone av en ikke ukjent lakseelv i rogaland halt for meg selv... Dere skjønner... Cluet er at her går det ingen laks på denne årstiden...

Elven er liten.. smal. sandbunn og busker og trær stort sett over alt. i tillegg er den sakteflytende midt gjennom ett nydelig kulturlandskap.

 

Der oppe, i kveld- klekket det så mange arter insekter at jeg ikke lengre kunne nevnt mer enn en... resten er som en stor går masse som svermer i solstrålene 20 cm over vannet. Den eneste jeg husker er KNOTT!

 

Der oppe, i kveld på ca 6 timers effektivt fiske, tok jeg og en kammerat 37 fisk. Av disse var 30 over 350 gram, og den største 1 kg+!!! Alle, utenom en stakkar fikk komme vellberget tilbake i sitt rette element.

 

Kammeraten min tok for øvrig den største fisken. På en Streaking caddis, ca klokken 22.30 på en 2#.

 

Bare en liten rapport dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jeg si.. =D> Skulle nesten tru at du hadde satt ut garn, men det har du vel sannsynligvis ikke. Virker som du vet hva du prater om, så da tror jeg deg.

 

Er vel bare jeg som er så sinnsykt misunnelig siden jeg blir sittende her til de forbaska eksamene skal ta slutt snart. :cry: TILTER SNART!!

 

Får komme på besøk da vet du, så får du vise meg hva du har å tilby. Grattiz!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det Vision.... Når du er så DUM!!! at du flytter fra ett slikt fiskeparadis, en sånn fiskekammerat, og i tillegg ordner deg slik at du får eksamenslesning midt i fiskesesongen, og som ikke det var nok, sørger for å skaffe deg en dame som kommer til å oppta deg mesteparten av tiden.... JA DA..... DA ER DET IKKE MYE SYND PÅ DEG!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...