Gå til innhold

Vision vadere med glidelås?


Morten_dehli

Anbefalte innlegg

Ingen erfaring, de er jo nye på markedet vel, men skal bli spennende å se om de holder.

 

Alltid en risiko med ekstra greier på vadere som kan gå i stykker. Jeg ser ikke helt behovet for min egen del, men kan nok ha en funksjon i tilfeller hvor man f.eks har mye klær under og litt lettere å komme til hvis man skal ha noe ut av vaderen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er samme glidelåssystem som i en tørrdrakt så høres det jo lovende ut, men jeg er i utgangspuktet enig i at alt unødvendig ekstra ting gjør vaderne svakere. Så for meg at det kunne være behagelig med en glidelås til lufting, og for å gjøre sitt fornødende uten å måtte sitte med vaderne på knærne hele tiden.

Kanskje det er like greit å kjøpe noen man vet holder er solide.

 

Noen som har noen gode erfaringer de har lyst til å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for å gjøre sitt fornødende uten å måtte sitte med vaderne på knærne hele tiden.

 

 

vel, skal du bedrive den type aktivitet, så må du nok sitte med vaderne på knærna uansett med eller uten glidelås foran.

 

hm, kanskje simms kommer snart med en g5 vaderbukse, med glidelås BAK også! :D

 

pris? alt under 15 000 kr burde sees som røverkjøp! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

vision vaderne selges nå på villmarksbutikken til 1499.- og dette burde vel være verdt pengene!

 

Mener du de nye med glidelås her Andrè eller snakker vi om den gamle typen uten glidelås?

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det i siste altomfiske. en eller annen jubileumspris i en gitt periode. skal se om jeg finner detaljene.

 

det dreier seg om den siste versjonen med glidelås ja.

 

jeg leste annonsen litt vel fort..  dette er ett tilbud som gjelder den 14.06 og den dagene etterpå.

 

men likevel om  man vurderer nye vadere og har muligheten til å vente noen dager, så er det værdt det.

 

mer info på www.villmarksbutikken.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har hatt vadere med glidlås i flere år og har ikke hatt noen lekasjer ;D

Bare gode erfaringer og ja, glidlås er veldig kjekt å ha ;)

Jeg har vadere fra Sir Francis http://www.sirfrancis.it/catalog/product_info.php?cPath=2&products_id=103og vil ikke ha noe annet, (mine er ensfarget)

mvh

Bjørn Erik

Det var akkurat det jeg trengte å høre.

 

Kan nok hende at jeg tar turen innom villmarksbutikken ut i Juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...