Gå til innhold

Vingemaueren "blåste bort" i dag!


2m

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kom opp til vannet rundt 11.00 i dag og til en forholdsvis rolig vannoverflate, dvs, lite vind. Fikk rigget meg ferdig og det hadde slutta å blåse  -    lite, det blåste MYE!  >:(  Fant allikevel et par plasser med litt le for vinden og der var det noe vaking etter vingemaur. Fikk en, mistet to og noen bommet i de høye bølgene. Får håpe det blir noen tørre dager og mindre vind.

 

2m

post-21-13949849560783_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er akyiv for tiden Tom!

 

Kom hjem fra jobb på natten nå jeg og har ikke fått fisket på et par døgn. Bare for å sette et bilde på forskjellen fra sør og midtN. For to dager siden observerte jeg de tre første marginataene i Meldal (10,6 grader). Det fine er at de to ukene dere har hatt nå. De har jeg til gode - med marginata, vespertina, mygg og maur. Er ikke vi heldig :D :D ;D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Du er akyiv for tiden Tom!

 

Kom hjem fra jobb på natten nå jeg og har ikke fått fisket på et par døgn. Bare for å sette et bilde på forskjellen fra sør og midtN. For to dager siden observerte jeg de tre første marginataene i Meldal (10,6 grader). Det fine er at de to ukene dere har hatt nå. De har jeg til gode - med marginata, vespertina, mygg og maur. Er ikke vi heldig :D :D ;D hehe

 

Jeg ser det er på tide med en tur Nordover. Her dabber det av... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...