Gå til innhold

Teleskopisk fluestang fra Gatti


Anbefalte innlegg

http://www.gatti-flyrods.it/tele.html

 

Hm... Fra en såpass anerkjent produsent kunne denne faktisk vært interessant å ha prøvd. Har allerede vest og snelle parat i bilen til enhver tid, og denne vil øke beredskapen ytterligere.

Tror ikke man skal forvente seg allverden av aksjonen, men ganske sikkert mye bedre enn å stå på bredden uten stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Ja detta så ut til å være en artig liten sak som helt klart er verdt å ha i bilen. Gud vet hvor mange ganger en har vært ute å kjørt fra A til B og passert små nydelige elver på veien.

 

Noen som har prøvd eller har erfaring med denne stanga eller lignende teleskopstenger ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med nyvinninger, men ærlig talt, hvor lite plass har dere i bilen. Jeg har nesten alltid liggende en eller to 4-delte stenger i bilen uten at jeg opplever at det går dramatisk ut over lastekapasiteten :)

 

Teleskopstanga var jo også 20 inches (ca 50 cm) sammenslått og en helt vanlig 9' 4-delt stang er vel ca 70 cm...her sparer man altså formidable 20 cm som kan brukes til andre ting, barnevogn, pulk eller kanskje en liter melk  :rolleyes:

 

Det mest spennende med teleskopstanga fra Gatti var kanskje at den kunne låses på tre ulike lengder.

 

7-10-delte stenger mister man jo masse fisketid bare på å montere.

 

Mvh

Rolf J.F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Morro med nyvinninger, men ærlig talt, hvor lite plass har dere i bilen. Jeg har nesten alltid liggende en eller to 4-delte stenger i bilen uten at jeg opplever at det går dramatisk ut over lastekapasiteten :)

 

Teleskopstanga var jo også 20 inches (ca 50 cm) sammenslått og en helt vanlig 9' 4-delt stang er vel ca 70 cm...her sparer man altså formidable 20 cm som kan brukes til andre ting, barnevogn, pulk eller kanskje en liter melk  :rolleyes:

 

 

Mvh

Rolf J.F.

 

Nå ødlegger du hele moroa her, en glimrende mulighet/forklaring til fruen for kjøp av ny stang gikk nå i grus ....  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...