Gå til innhold

Rena 29/6-1/7


Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Har vurdert fettsuging av slaskemagan for så å montere ventil slik at den kan pumpes opp etter behov........alt som mangler da er spidos, kopp-holder og svømmeføtter.

Det fine er at det neppe kan sammenlignes med det folk vanligvis ser på som belly-boat og gir et godt kranglefundament hvis oppsynet fersker meg på driftetur i fiskeforbudtfrabåtsona!

 

At jeg har nok oppdrift i den enorme treskallen min trur jeg også på!

Har ikke prøvd, men med snorkel og dykkemaske kan et slikt pontonghue som mitt gi et helt nytt og småintresant syn på både tørrflue og nymfefiske under drifting......har ganske lange armer (ape), så det blir ikkeno problem med overhodekasting!

Her er det også god grunn til å tru at oppsynet lar meg væra i fred av medlidenhet eller juridiske tolkningsforvirring av hva fiske fra "båt" egentlig er.........okke som vil et hvilken som helst oppsyn, uansett hvor tøff'n er ikke risikere å gå i clinch med en potensiell springskalle av så abnorme proposjoner...? :D

 

Tore. Tror det er på tide at du skriver en bok. Du skriver så bra at det er en fryd å lese. Skriver du bok, så kjøper iallefall EG den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjønn, ulv og fluefiskere i skjønn forening :D

 

Det er nok ikke så farlig med bamsen, men er man heldig kan man da få se den. Skremte vel vannet av....eller retter sagt noefolk ut på vannet ved kanalen i fjor ;)

 

Mvh

Bjørnar

 

Da kan det jo bli mye rart å se langs elva i helga, Tore's noe merkelige flytestil og andre som løper på vannet...  Kanskje man burde selge billetter. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vegsu

Tore. Tror det er på tide at du skriver en bok. Du skriver så bra at det er en fryd å lese. Skriver du bok, så kjøper iallefall EG den :)

 

Har tenkt samme tanken flere ganger! Kjøper den jeg og  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...