Gå til innhold

Rena til helga (3-5 aug)


Anders R

Anbefalte innlegg

Flotte ideer dette her synes jeg.  Når disse undermålere ikke skjønner sitt eget beste, må vi hjelpe dem i riktig retning med noen regler her og der.  Når jeg skriver undermålere tenker jeg ikke først og fremst på blykastinga døms....jeg har en viss forståelse for at enkelte kan gjøre sånt når man ikke vet bedre.  Nei, jeg tenker først og fremst på deres avskyelige metoder for å sverte uskyldige purister.  Nei her må det kjøpes i et stort rundt bord, slik at purist-felleskapet kan ta tøffe beslutninger på fiskernes vegne og til alles beste. ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ hoje, her fikk du tømt deg gitt...... tenkte jeg skulle holde kjeft men lar meg trekke opp litt bare.... fisker der det er fisk jeg vettu, og får relativt bra også.... Litt i overkant av det du fikk.... Kan`ke fiske tørt når fisken står på bunn vettu, har jeg fortalt deg før. Men du vil nok opparbeide deg litt erfaring med åra du og, så hvis vi sier en 12-15 år fremover så har du vel nådd et brukbart nivå...... Fløyet rundt i elvene med stanga i alle år jeg mens du jaget etter elgen din i skauen, men det blir nok en purist av deg også etter hvert......Sikkert mange dyktige purister her som holder en like lav profil som meg selv....  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ hoje, her fikk du tømt deg gitt...... tenkte jeg skulle holde kjeft men lar meg trekke opp litt bare.... fisker der det er fisk jeg vettu, og får relativt bra også.... Litt i overkant av det du fikk.... Kan`ke fiske tørt når fisken står på bunn vettu, har jeg fortalt deg før. Men du vil nok opparbeide deg litt erfaring med åra du og, så hvis vi sier en 12-15 år fremover så har du vel nådd et brukbart nivå...... Fløyet rundt i elvene med stanga i alle år jeg mens du jaget etter elgen din i skauen, men det blir nok en purist av deg også etter hvert......Sikkert mange dyktige purister her som holder en like lav profil som meg selv....  ;D

 

Hmm..dette var drøy kost....og fra deg som jeg alltid har kunnet sett på som min venn..... :'(  Men jeg lar meg ikke knekke av slike bakvaskelser og ondskapsfulle angrep. 

Du skriver jo at du er en purist, men etter hva du ellers skriver så er det jo tydelig at det ihvertfall ikke handler om den edle kunsten tørrfluefiske.  Da kaller vi deg heretter en ekte blypurist, en blypurist med lange armer etter kilometers vandring elvelangs bærende på kilotunge blybokser.  Håper du er klar over faren ved å vade for dypt med alt dette blyet i lommene. :-\  Og en annen ting, nå skjønner jeg hva disse plaskene oppe hos dere var for noe, plaskene som jeg inbilte meg var kilos Harr på døgnfluejakt.  Plaskene stammet nok fra disse blykreasjonene dine, de skapte jo trykkbølger helt ned til meg.  I tillegg skremte de vel bort all fisken, slik at enkelte andre med edlere hensikter fikk en umulig oppgave med å finne vakende fisk.  Det er dårlig kameratskap det.....tenk å ødelegge for folk på denne måten. >:(

 

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blir nesten for drøy selv for meg å svare på...... Og jeg som en gang lærte deg fluebindingens kunst og fluefiskets fantastiske rekreasjon....  :'( Var i hvertfall morro å se at du hadde lært noe ved å kunne klare å overliste den pene harren...... den skal du i hvertfall ha.. Skitt fiske både til deg og alle andre entusiaster enten med eller uten bly.... Nå må jeg samle meg bak bindestikka noen timer for dette ble nesten et angrep under beltestedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... du fortsetter å slå under beltet..... Brukte ikke nymfene mine gitt, hadde ikke med int. snøret oppover engang. Men hadde det artig med å provosere deg.... Tror jeg faktisk vår kjære svenske Patrick hadde også. Han var jaggu en dyktig nymfefisker også, er egentlig et kunststykke å beherske det vettu? men nå drar vi snart denne tråden utenfor snella den ligger på så jeg tror jeg stopper her.

Prekæs som vi sier i Fredrikstad......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne tråden er jo dratt hinsides nå.... :-[    Men vil bare legge til for ordens skyld at jeg ikke har blitt spesielt provosert.....er jo bare gøy dette..... ;D

 

Lagt til: Trodde du hadde lest de andre trådene hvor dette ble tøyset med jeg...... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... sa til meg selv at jeg skulle gi meg.... men bare en gang til.... har lest mange slike morsomme tråder her hvor lina strekkes veldig langt men frykter at humoren snart bare når deg og meg selv siden vi kjenner hverandre så godt og da faller liksom hele poenget bort... Men er enig med deg i at det er utrolig morsomt å diskutere... det har vi jo vært borti noen ganger før på mange forskjellige møter som vi har vært sammen på men det blir liksom ikke det samme.....  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...