Gå til innhold

Kastemiljø grenland/Telemark


Toggi

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det blir kastetrening idag klokka 1600-1800. I hydrohallen, idag får vi besøk av 3 stykker fra Vestfold også, det blir svært hyggelig.

 

Møt opp og tren litt på kasting ;) Husk kaffe og vestlandslefser. Dette er obligatorisk ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei

 

Takk for en fin dag gutter og jenter! ;) Bra oppmøte idag og finfin tone.

Tror vi er på vei til å bygge opp et bra miljø, den sosiale biten er like artig synes jeg.

 

Fikk besøk fra Vestfold av hyggelige mennesker med stor interesse for kasting og fiske.

 

Av medlemmer var Sandro og Anders M her idag, eneste savnet idag var Micke.

Men han sto heller og dro blankiser i havet mens andre trente.

Gøy det Micke, du fortjente jaggu en hel dagstur nå :P

 

Håper oppmøte kan være på dette "nivået" i fremtiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takker for oppmøte og fin trening, Micke hadde laga noen klumper jeg aldri har sett maken til :o

Den mannen er sykt god til å tilpasse klumper gitt, nesten utrolig at ingen har fått deg til å "skreddersy" klumper til stenger ;D

 

Gøy at vi får besøk fra Vestfold også, knallfint!

 

Kommer nok til å bestille endel mer DT snører nå, for dette var virkelig "godis" Micke ;)

Vil også takke Gari som har fått til denne treninga, gull verdt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hallo.

Takk skal du ha Torgeir..

Morsomt at du/dere opplever det samme som meg..

Utrolig morsomt å kunne "sy" en klump til en spesifik situasjon/fiskeplass..

Hvis noen er interesert eller trenger hjelp send meg Pm ;D

Takk for en hyggelig kveld allesammen og takk for at dere

sto ut med bråkmakene jeg måtte ha med meg  :rolleyes:

(hadde med mine sønner Simon 5år og Benjamin 3år)

 

Vel møtt igjen neste lørd

 

Tight lines  Micke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, her bør det dukke opp noen. Kyndig hjelp fra Micke er i mine øyne unikt!! :)

Jeg stiller rett før 1600 med nøkkel, fremt til da skal jeg fiske.

 

Husk kaffe og kvik lunsj ;)

 

Tror Gari er syk idag, ønsker han god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil takke alle for oppmøte idag. Vi var mange mann idag gitt, 3 nye fjes samt medlemmer som Sandro, Lasse 17, Micke, Finnen og meg selv.....

Artig å se/høre at flere setter pris på dette. Har allerede fått tlf med masse skryt fra nye fjes.

Det motiverer til å jobbe videre for vårt gode miljø :)

 

Idag var det jaggu mange fine komboer som ble testet, og vaffel kjeksa til "Finnen" får terningkast 5 og en halv ;)

 

Vi sees neste Lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois

 

Husk treninga idag folkens, Hydrohallen fra 1600-1800. (Ved Hydro fabrikker i Porsgrunn).

Allerede nå vet jeg at det kommer kastere fra Vestfold, blir hyggelig!!

 

Jeg selv velger å starte dagen frisk og starter treninga allerede rundt 1300 med DT på det lokale jordet ;)

 

Er ved Hydrohallen 1545 idag med nøkkel, husk kaffe og lefser.

 

 

Toggi/Micke/Gari(5er cup)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takker for oppmøte idag. Alle dager er unike, idag tok både Micke og bjorni med seg fluer.

Og jeg fikk testet en utrolig rå stang, Sage z-axis i klasse 6. Tror jeg må ha en slik til sjøen gitt.

Jammen fikk jeg noen Igor reker også.(Grattis med dagen fiskegale mann) :P

 

Hyggelig dag, med prøving av enda mer "Micke" snører. Det er litt av en unik gjeng jeg har å gjøre med her. Og ikke minst at noen kjører fra Larvik hver lørdag. All respekt til dere allle ;)

 

Fikk trent "kun" 5 timer med kasting idag ;D Og jeg har forelska meg i z-axis!!!

 

Bilder kommer!!!

post-1259-13949861930998_thumb.jpg

post-1259-13949861931319_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testa Z-axis 9,6' #6 som jeg har brukt noen timer på å sette sammen i vinter. Først med #6 Streamstix snøre, så et #7 Carron intermediate snøre og sist med et prototype spey snøre fra Streamstix. Ble ikke skuffet. Dette er en topp SØ stang med potensiale for større fisk  ;D ;D. Snørevalget blir ikke vanskelig fremover, det er avgjort.

Fikk testet lett utstyr også. Denne gang en Evolutionstix II #3 med nye Streamstix #3 snøre. Har du ikke prøvd denne komboen før så gjør det. Tror neppe du blir skuffet og heller ikke ruinert. Perfect match for lett fiske spør du meg.

Moro med disse kaste samlingene.  Fikk bytta til meg noen snadderfluer også  ;D ;D. Takk for en trivelig kvelds økt  :)

 

bjorni

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lasse

 

Ja, gøy med 5 stykker når det blir meldt endel forfall. Det er gøy å lage litt kurver, så får vi se hvor mye nytte man har av det i en fiskesituasjon. ;)

 

Tror Carron lina er gulllina til å presentere fluer i marka Lasse, det har du nok fått bevis på nå :P

 

Men det finnes mye bra, ikke minst sharkskin på Gatti stanga til Sandro var en kjempekombo.

 

Ble leeenge idag, sto med DT fra 1800-1900. Med Sandro som kommentator!

En artig gjeng, håper vi kan få til noen felles turer både i marka, elva, etter havabboren og sjøørret.

 

Takk for fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

I dag er det atter kastetrening i Hydrohallen fra kl 16-18. ;D Alle er velkommen til hyggelig samvær med

mye trening og skravling om fiske og utstyr. ;D ;D Tar med kaffe og noe til den. ;)

 

Gari/Torgeir/Micke.

 

Bumper denne fra han "Finnen" ;D Møt opp gutter/jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kastedag i Hydro hallen på Lørdag kl 16-18 ;) Nå blir det pause til høsten :) Tar med kaffe og noe til den ;)

 

Nå får vi planlegge fisketurer fremover mot sommeren :) :) sjøørret, ørret og laksefiske ;D ;D

 

alle er velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Idag er det siste dag med kastetrening, den siste før høsten.

Jeg anbefaler alle SOM SKYLDER litt å gjøre opp for seg slik at ikke vi "ansvarlige" må punge ut

og andre skal slippe unna.

 

I lengden er det slitsomt å ikke få inn penger og legge ut for andre!!!!

 

 

Så ønsker jeg alle hjertelig velkommen til dagens siste samling i Hydrohallen 1600-1800.

Møt opp ;)

 

Jeg skal gjøre alt innen noen uker så vi kan samles til et felles Sjøørrettreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk for fin avslutning på en laaaaaang vinterkastetreff ;D

Idag lå det så mange fine komboer langs gulvet at det gikk rundt i hodet mitt.

 

Vi har samlet en fin gjeng, et bra miljø hvor alle kjenner alle nå.

om kort tid vil jeg legge ut forslag på dager som kan passe til en felles sjøtur med grill.

Dette vil jeg legge ut innen jeg har snakket med de fleste ;)

 

Takker alle for bidrag på dette, vinteren har faktisk vært litt bedre med kastetrening inne hver lørdag.

Gleder meg til fisketreff på Bamblekysten ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...