Gå til innhold

Kastemiljø grenland/Telemark


Toggi

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det virker som vi får til et nytt sted nå. Det blir kunst-gress med under varme. Kommer tilbake med tid og sted. Jeg vil bruke dette som en løsning frem til vi får et alternativ innendørs.

 

Det er nemlig svin dyrt i forhold til ute på oppvarmet kunstgress.

De som ønsker å være med må være forberedt på en liten utgift, men dette vil ikke koste mye.

 

Prøver hele tiden å få til rimelige alternativer. Kommer tilbake med mer detaljer, men det var oppløftende nyheter i mine øyne :)

 

Å stifte en klubb er også til vurdering, dette vil gi mer støtte og muligheter. Men skal man åpne en klubb så må jeg vite hvem som SIKKERT blir med. Send meg da en PM eller SMS.

 

På forhånd takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei

 

Jge har fått til faste dager på fredag Tollnes kunstgress fra 2100-2300. Ugunstig tid, men det er under varme. Har fått et veeldig godt tilbud her, det er også muligheter for nøkler til varm garderobe hvis noen skulle fryse eller på dass.

 

Vet dette passer mindre bra med fluegruppa deres Nils, men kan dette kombineres evt???

 

Jeg vil gjerne ha respons fra alle dere som har vært med til nå og evt nye fjes :)

Det er snakk om nesten halv pris på denne dagen og tiden, vanskelig å evt takke nei til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kanskje være en ide å sette opp en egen nettside der dere kunne formidle dette for interesserte?! Egen informasjonskanal. 

 

Hei

 

Er det noe problem å for deg Robin at vi bruker dettte stedet?

Synes dette er et relevant sted siden mange av medlemmene her er endel av kastemiljøet vårt.

 

Til nå har vi nemlig svært få ressurser og jeg jobber ræva a meg for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ment som et godt tips Toggi. Det finnes mange gratis serverplasser dere kan lage en helt basis side på, der du/dere kan dele ut informasjon til de som måtte være interessert i å ta del i kastegjengen deres.

 

Det er flott, jeg måtte bare spørre! Takker for kreativt forslag.

Synes det er kjipt at slike tiltak skal være så vanskelig å få til, for responsen er nemlig god!

 

Det er potensiale!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da blir det kasting førskommende fredag om to dager klokka 2000-2200 på Tolllnes kunstgress.

Her er det flomlys og undervarme, jeg tar med to kanner kaffe og muligens en 12 pack med vestlands lefser ;D

 

Alle er velkomne, dette vil koste totalt 600kr. Så er vi f.eks 10 mann så blir det 60 kr pr mann.

Det synes jeg det virkelig er verdt. Micke stiller selvfølgelig også :)

 

Nils er med fikk jeg nettopp beskjed om pluss en kamerat. Det hjelper å stå på ja!! :)

 

Vel møtt til alle som vil teste litt kaste trening! Dette får vi igjen for til vårens fisketurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det ligger like over Lidl ved biltilsynet på nenset. Det er ikke veldig vanskelig å finne frem :)

Det ligger mellom Skien og Porsgrunn, jeg vil si nærmere Porsgrunn enn Skien.

 

På vestsiden av elva som går gjennom Skien og Porsgrunn. Håper det hjalp litt! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært aktiv i femmer-fotball i hall i mange år, og skjønner godt hvor vanskelig (og dyrt) det kan være å få tak i en hall med så stort plasskrav.  Ros til Toggi for at han prøver, ikke noe skuff!

 

Hvorvidt kunstgress sliter på lina bør være underordnet.  Du har vel en gammel line liggende, eventuelt råd til å spandere en billig en til et par lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuff at det ikke blir trening inne. Er leie av hall helt skrinlagt? Hmmm..Spørs om jeg blir med på dette.

 

Vil ikke kunstgresset slite veldig mye på lina? Erfaringer med dette?

 

Jeg jobber med ihjel for dette Are og dette er takka :(

Gjør som du vil, det er helt opp til deg.

 

Det er meget dyrt og man må helst være tilknyttet en klubb hvis man skal leie inne.

Hall inne er målet, men vi er på "level" 1 på noe som kan bli veldig bra etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Alle underlag sliter på snørene. jeg har trent inne noen år og det slites snører på trening det er ingen tvil om det. En god måte og trene på er å kjøpe DT liner og lage laaange kumper på 20m ++ trene mye med dem, når man begynner å få de til og gå langt så gjør man veldig mye riktig, denne annbefalingen fikk jeg av Mickael Blomberg for en del år siden.  En god DT line som jeg kan annbefale er SA aircel som koster 400 kr og det er da ikke så dyrt i den store sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Robin, høres fornuftig ut :)

 

Jeg har to xxd i orange, et til trening og et til evt 5er cup. Dessuten har jeg trent ekstremt mye med et Guideline Highwater og det holder ennå...

 

Hvis man vil trene litt teknikk så synes jeg som du skrev Robin 400kr ikke er avskrekkende dyrt for et snøre. Man får uansett mye igjen for de 400 kr hvis man gidder å trene litt teknikk, og i mine øyne er det veldig verdt 400 kr. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!! Det var da voldsomt. Ikke ta alt som kritikk Torgeir, vet du står på. Jeg hadde bare håpet at vi fikk ordnet hall. Jeg vet hvor vanskelig det er å skaffe hall. Thats all! Personlig så frister det ikke å denge i flere minus grader på en sein Fredag kveld, men vi får se hva jeg gjør:)

 

Lillevann:

 

Joda jeg har noen liner liggende som jeg kan trene med, men jeg vil trene med liner som jeg har planer om å bruke sesongen 08(fra januar) og da blir det litt dyrt å kjøpe flere liner til 700 kr kun for trening.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får komme en tur til Bærum å kaste du Are!  innendørs, varmt, ingen vind, kaffe, winerbrød....

 

 

vi ses ;D

 

Høres fristende ut ;D Regner med at det er påbudt med kun Sagestenger i den hallen :P?

 

neida ;D  allt annet rakkel er også hjertlig velkommen!  Mend det hjelper jo når wienerbrødet skal fordeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Micke hadde et kast på hele 40,5 meter idag med orange xxd 5 og Streamstix Evelutionstix stanga, det

er det sykeste jeg har sett.

 

Vil bare gratulere deg :)

 

Det er en stor prestasjon å kaste så langt med 5er utstyr, jeg er dypt imponert :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kaste trening førstkommende fredag er avlyst pga dårlig interesse. Det blir for dyrt når vi er 3-4 mann, jeg vil jobbe med å engasjerne en "fast" gjeng som er på nesten hvert treff og jeg jobber med et alternativ innendørs. (Hallen ved siden av badeparken i Langesund ville vært knall)

 

Det vil gis beskjed via sms og PM er på siden her, jeg håper vi får til et bra kaste miljø/klubb på sikt.

Noen av treffene har i mine øyne verdt gull verdt!

 

Hadde det vært tøft med en "sosial happening" før jul eller?

 

Gi meg gjerne forslag pr telefon eller PM. Jeg er åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei dere

 

Etter en lengre pause så er vi oppe og går igjen. Det vil bli kastetrening lørdag 19 januar klokka 1700-1900 i Herøya hallen i Porsgrunn. Håper alle som har bidratt i miljøet pluss nye møter opp.

 

Micke har fått ordnet en bra avtale, det vil kun koste 150 kr timen. Er vi med andre ord 6 stykker som eksempel så blir det 50 kr på hver.

 

Dette synes jeg er en topp avtale.

 

Alle er vel møtt! Dette er et knall tilbud for de som vil forbedre sin kasteteknikk.

 

 

Mvh

Micke/Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...