Gå til innhold

selvutløsende krok


FinnArnold

Anbefalte innlegg

Var jammen høy flying lure faktor på denne. Apropos det, jeg venter fremdeles på den ferdig fortyngede kroken fra flying lure til å binde fluer på. Hvis noen husker det så svømte de slukene strått nedover. Vi så videoklipp der frosken svømte under brygga til fisken. Hadde jeg hatt slike kunne jeg kastet rett på yttersiden av torva også hadde libellenymfa mi svømt under torva til fisken  ;D Det hadde vært noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

He he, hadde vært genialt, Rune.  ;D

Flying Lure II skal vistnok ha den egenskapen at hvis fisken ikke biter, så svømmer gummi- saken etter fisken og erter den helt til fisken blir så irritert at den biter. Slå den.  8)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker vi avansert ja!  ;D De har kommet langt på slukfronten, sjekk denne: http://www.extremelures.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=147

 

Kobler du til litt fiberoptikk kan du ha en 100GB memorystick i snellefestet og kamera mellom klørne.

Film når fisken tar sluken, eller bare film. Med litt "utvidet standard" elektronikk kan man montere små motorer på klørne slik at den kan grave seg ned. Da blir det imitasjon på høyt plan  :) Oops! Holdt nesten på å glemme at den kan både himle og blinke med øyene. Og mens du sveier inn spiller den et assortert utvalg i fra Vikingærnærna's kramgoa låtar!

Til mitt eget blue hawaii!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...