Gå til innhold

Damer og fluebinding...


Gjest AndreBrun

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Er det flere som har forsøkt å fått dama in da house til å begynne å binde fluer?

Så kunne vi bare lagt inn bestilling på den og den flua, til den og den tiden osv. Høres jo ut som en drøm  ;D

post-0-13949854099403_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Er det flere som har forsøkt å fått dama in da house til å begynne å binde fluer?

Så kunne vi bare lagt inn bestilling på den og den flua, til den og den tiden osv. Høres jo ut som en drøm  ;D

 

 

Høres absolutt ut som en drøm, Andrè ;D

Men siden det ikke er noen dame her, så får jeg fortsette å gjøra fluebindinga mi sjæl ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Høres absolutt ut som en drøm, Andrè ;D

Men siden det ikke er noen dame her, så får jeg fortsette å gjøra fluebindinga mi sjæl ;D ;D

Terje!

 

Jeg også, Terje - selv om det er dame i huset her  :o

Dette er jo urettferdig okk som for oss   ;D

 

EDIT...Så bildet først i tråden er litt oppstilt...men vi kaller det lek med stor blenderåpning eller noe  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har forsøkt å fått dama in da house til å begynne å binde fluer?

Så kunne vi bare lagt inn bestilling på den og den flua, til den og den tiden osv. Høres jo ut som en drøm  ;D

 

 

Nei, skal den stakkars dama få skylda når man ikke får fisk da? Det hadde blitt "god" stemning i stua etterhvert tenker jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kona har begynt å binde fluer. Men da hun ikke fisker selv så synes hun det er mye mer spennende å binde fluer med orange haler og andre artige fargekombinasjoner enn mer nøyaktige imitasjoner. Så har dukket opp noen renafluer med orange hackel og litt andre artige varianter  ;D La ut noen av de første fluene hennes i inspirasjonstråden her. Har blitt flere etter det og nivået er stigende for hver flue, hun har ihvertfall en mye høyere læringskurve enn jeg hadde. Så til neste år regner jeg med at det er henne som sender fluer til MSO og ikke meg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...