Gå til innhold

Flue.no's kampanje


Lars_

Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert vet har jo nettstedet flue.no, nettopp kjørt en kampanje der de la ut gratis varer rundt omkring i nettbutikken sin. Et kjempetiltak, spør du meg  ;D

 

Så det jeg lurte på var om noen av dere fant noe spennende "gratis-produkter"?

Kunne vært artig å høre!

 

 

PS! Jeg la denne tråden under Generelt da jeg ikke helt visste hvor det var best å legge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde litt jeg, men visste liksom ikke i det hele tatt hva jeg skulle se etter :(

Måtte du trykke deg inn på en og en vare, ell bare så du nedover på varelista?

 

Man måtte ikke å gå inn på hver enkel vare nei, det lå vel som regel i varelista :)

Men etter hva jeg har hørt, så ble varene tatt fort, så dette var vel et spørsmål om å være på rett plass til rett tid, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jeg prøvde å bestikke Nicolaj, men fikk det ikke til :) :) :) Var konkuranseinstinktet mitt som slo til.......Jeg hadde fuska i vriåtten med en treåring kun for å vinne ... :)...Liker ikke å tape :)

Hadde jeg bare funnet en liten filleting, så kunne jeg iallefall sagt " tsss... self fant jeg noe " inne på denne tråden her, men desverre så må jeg si at jeg ikke fant noen verdens ting :)....... Nico er sta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å bestikke Nicolaj, men fikk det ikke til :) :) :) Var konkuranseinstinktet mitt som slo til.......Jeg hadde fuska i vriåtten med en treåring kun for å vinne ... :)...Liker ikke å tape :)

Hadde jeg bare funnet en liten filleting, så kunne jeg iallefall sagt " tsss... self fant jeg noe " inne på denne tråden her, men desverre så må jeg si at jeg ikke fant noen verdens ting :)....... Nico er sta :)

 

Det er jo lov å prøve ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...