Gå til innhold

Splitcanebygging del 6???


Anbefalte innlegg

Til de som måtte ha interesse av det:

6. og siste artikkel om splitcanebygging er for lengst avlevert til FFS's redaksjon.

Jeg har således oppfylt forpliktelsen jeg tok på meg sist høst, og det er opp til redaksjonen å få lagt ut stoffet.

Nå rydder jeg verkstedet og går og fisker ;)

Vi sees kanskje på Renatreffet??

 

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Til de som måtte ha interesse av det:

6. og siste artikkel om splitcanebygging er for lengst avlevert til FFS's redaksjon.

Jeg har således oppfylt forpliktelsen jeg tok på meg sist høst, og det er opp til redaksjonen å få lagt ut stoffet.

Nå rydder jeg verkstedet og går og fisker ;)

Vi sees kanskje på Renatreffet??

 

Vidar

 

Håper del 6 dukker opp i løpet av de nærmeste dagene. Må jo se hvordan denne serien slutter ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Henning

Verdens tregeste (meg) har fått soset meg til å legge ut siste bidrag fra Vidar i stangbyggeserien.

Beklager at det har tatt så lang tid.

Ser meget flott ut :)

Vil takke ffs og Vidar for flotte artikler ang splitcanebygging. Det er flott lesning alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott artikkel om bygging av stenger! Har skrevet ut alle og laget en liten perm.

I del 6 har det imidlertid sneket seg inn et bilde og litt tekst som ikke hører hjemme der?

 

Mvh Sjur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott artikkel om bygging av stenger! Har skrevet ut alle og laget en liten perm.

I del 6 har det imidlertid sneket seg inn et bilde og litt tekst som ikke hører hjemme der?

 

Mvh Sjur

 

 

Riktig observert!

Det har sneket seg med et avsnitt fra forrige artikkel. Håper moderator kan rette på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott artikkel om bygging av stenger! Har skrevet ut alle og laget en liten perm.

I del 6 har det imidlertid sneket seg inn et bilde og litt tekst som ikke hører hjemme der?

 

Mvh Sjur

 

 

Riktig observert!

Det har sneket seg med et avsnitt fra forrige artikkel. Håper moderator kan rette på det.

 

Shit, hvor da? Var jeg så blind i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...