Gå til innhold

Stangbag - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Kanskje litt sent å be om erfarninger siden jeg allerede har bestillt en...

Men jeg kom i hvertfall over denne på nettet - den virker ganske genial med tanke på løsning og størrelse.

 

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46633

 

Skal gi en uttalelse når jeg får den, fohåpentligvis senere i dag eller i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Kom med erfaringer Lars Erik :) Hadde vært flott vist den var bra, så slipper SAGEen min i ligge i den forbanna kondenstuben over lengre tid når jeg er på langtur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder en annen stangbag. Håper det går greit  :)

 

Er det noen som har noen tips/ erfaringer til en slags softbag, som en kan ha ferdig riggete stenger i (men selvfølgelig delt)?

Det hender ofte at det blir endel forflyttninger i løpet av en fisketur. Og da kunne det vært kjekt med noe slikt.

 

Liker å ta vare på utstyret, samtidig som det er kjipt å bruke tid på å rigge  :rolleyes:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med erfaringer Lars Erik :) Hadde vært flott vist den var bra, så slipper SAGEen min i ligge i den forbanna kondenstuben over lengre tid når jeg er på langtur :D

 

;D

 

du har ved flere anledninger ytret hatet mot alu-tuben til din sage zxl, henning. hva med å bruke en corduratube, om enn ikke sages egen, fra en annen stang når du er på langtur? ???;)

 

selv liker jeg alu-tuber, og lufter ved fuktighet, akkurat som telt, sovepose, sko etc. ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Kom med erfaringer Lars Erik :) Hadde vært flott vist den var bra, så slipper SAGEen min i ligge i den forbanna kondenstuben over lengre tid når jeg er på langtur :D

 

;D

 

du har ved flere anledninger ytret hatet mot alu-tuben til din sage zxl, henning. hva med å bruke en corduratube, om enn ikke sages egen, fra en annen stang når du er på langtur? ???;)

 

selv liker jeg alu-tuber, og lufter ved fuktighet, akkurat som telt, sovepose, sko etc. ikke verre enn det.

Jeg bare rolper meg litt :)

Jeg synest tuben er RÅpen, og stanga er god som gull....Har blitt en SAGE mann til min hals....... Men SAGE blir liksom litt gudommelig, så jeg bare drar det LITT ned i driten :) Når jeg ikke er på langtur, så henger stanga i trekket sitt på den FREMSTE knaggen i stangskapet....Ja, på æresplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har blitt en SAGE mann til min hals....... Men SAGE blir liksom litt gudommelig, så jeg bare drar det LITT ned i driten :) Når jeg ikke er på langtur, så henger stanga i trekket sitt på den FREMSTE knaggen i stangskapet....Ja, på æresplassen :)

 

Det er gutten sin det . ;D ;D ;D

 

Dagfinn Thorkildsen

(intellektuell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, here are ze points from ze Norvegian jury:

 

Har ikke brukt den ennå, men pakket den ut og sett på den.

Det er super-praktisk kontstruert og virker genial til å frakte tre 4-delte stenger MED alutube i.

 

Innmaten er tre plastrør (solide) uten særlig beskyttelse eller demping. Man kan ta disse rørene helt ut om man vil, og legge inn egen demping i enden før mat setter rørene på plass igjen. Men stenger inni pose, alutube OG denne bagen tror jeg er ganske beskyttet.

 

Det er 4 lommer, 2 på hver side, ca 30x20 cm - perfekte til sneller ( i beskyttende futterale), fluebokser etc.

Tilogmed en flaskeholder for colaen! :o

Glidelåser osv er ikke helt prima kvalitet - dette koster tross alt 399.- +frakt...

 

Skulderstroppen er av en eller annen iditotisk grunn fastsydd - kan ikke taes av ved flytransport. Det er derimot lett å fikse med 5 minutters fingerferdighet. Å modifisere utstyr er halve gleden  ;D

 

Man får hva man betaler for mtp materialer og kvalitet, men denne putter jeg uten å tvile alle tre god-stengene mine i og sender det avgårde på fly. Såpass solid virker den helt klart.

Og for de av dere som drar på kaste-trening eller bare vil ha en bag til alt som ligger og slenger i bilen - HELT perfekt.

Løp og Kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...