Gå til innhold

Danish fly festival 2005


Gjest Loke

Anbefalte innlegg

Jeg vil gerne gøre opmærksom, Federation of Fly Fishers Denmark, som afholder, Fly Festival 2005, som bliver weekenden 9. & 10. april. ned deltagelse af fluebimdere fra det meste af europa samt USA, ja også 4-5 som i kender fra Norge, prøv at lave en tur til Kolding som ligger ca. 3 timers kørsel fra frederikshavn, det kunne være hyggeligt om vi mødtes der, da jeg og vhdesign, er der begge dage. http://www.fffd.dk/Flyfestival.asp?Menu=5

 

Hilsen Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som loke skriver er vi der begge dage + et par dage før og en dag efter da vi skal hjælpe med at sætte op og tage ned igen

Jeg har lavet en ny hjemmeside hvor i kan se hvem der kommer og binder, kaster og udstiller den hedder noget så rammende som http://www.flyfestival.dk/ - den vil løbende blive opdateret, efter hånden som folk siger ja til at komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke,

ei Rune.

 

Mangler der ikke et navn under Fluebindere, i siden om flyfestival.

jeg spørger bare ?

 

Hehe.. joda Knud det gjør det!

Jeg takker for invitasjonen jeg og skal straks ta den saken opp i hjemmet :D

Det blir nok til at jeg kommer skal du se.

Jeg har noen spørsmål... sender deg en mail senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke' date='

ei Rune.

 

Mangler der ikke et navn under Fluebindere, i siden om flyfestival.

jeg spørger bare ?

[/quote']

 

 

Jeg takker for invitasjonen jeg og skal straks ta den saken opp i hjemmet :D

.

 

Du kan jo tage familien med, der er kun 43 km. til Legoland.

 

Hilsen Knud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Rune.

det var en dejlig melding at få, vedr. din beslutning om, at deltage som binder.

 

Er der andre her fra forumet, der finder vejen forbi Kolding hallerne den 9-10 april, så kan de også komme til at fiske med Rune, i en radius på 50 km. fra Kolding, ligger det bedste fiskevand Dk kan byde på. Så som Kongeåen – Gelså – Gudenåen – Vejleå og mange flere. Jeg er på stedet, så bare spørg.

 

Håber vi ses i Kolding.

 

/Loke

post-0-13949845262299_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er Rune og André kommet på siden med bindere.

Der er ligeledes kommet et par bedre billeder af standene placering i hallerne, i løbet af week-enden eller i starten af næste uge kommer der også navne på standpladserne.

 

Rune

Jeg kan se at du overvejer at tage Flycasting Instructor testen, så er det med at komme i gang med at øve dig laugh.png' alt=':lol:'> =D>

 

Vagn

Webmaster på www.flyfestival.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ikke nok med det men nu kommer en af de HELT STORE.

 

For de af jer som går lidt mere op i selve kastet med fluestangen, end de fleste af vi andre gør, er der her chancen for at møde en af de helt store nemlig Steve Rajeff.

 

Se linket på forsiden af www.flyfestival.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er The Danish Flyfestival overstået.

Det gik rigtig godt, der var ca. 2500 gæster. Vi havde på forhånd regnet med ca 2000, så det var en succes laugh.png' alt=':lol:'>

Rune var der og bandt nogle flotte fluer og drak noget rigtigt dansk øl ;)

 

Scandicangler har skrevet en lille artikkel om hvad de syntes og det var de en positiv artikkel for os som har brugt en masse tid og energi på at få det op og stå.

Du kan læse artiklen her : http://www.scandicangler.com/?t=1||&mod=article&aID=36600;PSID=d26e7402dddfd65e4e368689ddf8bd06

 

Tak til Rune for at rejse her til og tilbringe week-enden sammen med os danskere - jeg håber du nød turen Rune :D lige så meget som vi nød at have dig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er The Danish Flyfestival overstået.

Det gik rigtig godt' date=' der var ca. 2500 gæster. Vi havde på forhånd regnet med ca 2000, så det var en succes laugh.png' alt=':lol:'>

Rune var der og bandt nogle flotte fluer og drak noget rigtigt dansk øl ;)

 

Scandicangler har skrevet en lille artikkel om hvad de syntes og det var de en positiv artikkel for os som har brugt en masse tid og energi på at få det op og stå.

Du kan læse artiklen her : [url']http://www.scandicangler.com/?t=1||&mod=article&aID=36600;PSID=d26e7402dddfd65e4e368689ddf8bd06[/url]

 

Tak til Rune for at rejse her til og tilbringe week-enden sammen med os danskere - jeg håber du nød turen Rune :D lige så meget som vi nød at have dig her.

 

Gleden er på min side Vagn!

 

Det var en meget hyggelig gjeng med dansker som jeg ble tatt i mot av.

Knallbra opplegg og ikke minst service. Ble nesten bortskjemt jo :D

Det er nok ganske sikkert at jeg takker ja til å besøke dere en annen gang også hvis det er ønskelig.

 

Jeg kommer til å legge ut massevis av bilder i fra arrangementet litt senere. Jeg tror det blir en artikkel om messen og FFF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Hallo. FlyFestivalen var meget bra, og det var moro å sitte der å binde fluer hele helga! Rune var også i slaget og bandt fine Danicaer til danskenes store glede :D

 

Ros til Knud, Lars og de andre i FFFD for et meget bra opplegg!

Jeg kommer gjerne igjen om to år!

 

Vi snakkes!

André Brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en fin helg.

Noen burde stifte en FFF avdeling i Norge' date=' slik at vi kunne fått til noe tilsvarende her. Både slike arrangementer samt kurs/instruktør opplegget...[/quote']

 

Hei tmags.

 

gå du i gang, FFFD vil hjælpe jer på alle mulige måder,

selv har jeg før spurgt hvorfor i ikke starter noget op, jeg blev bombarderet med alle mulig og umulige tilkendegivelser på hvorfor man ikke skulde have det, det gik på at vi havde vore lokal klubber og jagt & fiske forbundet, og var ikke interesseret i C&F (som ikke er noget FFF har opfundet) så tmags gå du i gang, du skal bare vide hvilken kræfter du er oppe imod. :?

 

Her kan du se alle argumenterne for ikke at have FFF Norge. Med et par få undtagelser og det er blandt andet dig og Flemming.

http://www.fluefiske.net/bb/viewtopic.php?t=2668&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

Men jeg skal ikke have sagt FFF i Norge mere. Men hvis i får noget op og stå, ja så er jeg til for at hjælpe jer. ;)

 

Hilsen Knud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...