Gå til innhold

Loop Tradition - erfaringer?


Fedda

Anbefalte innlegg

En god gammel sliter. Jeg har 2'ern (den var min sjøørretsnelle i 10 år) Dryfly og 1'ern. 1,5 er ørretversjonen. Ikke fullt så storspole som Dryfly og Nymph, men uansett en god snelle. Jeg ville sørget for at det var nye lager og trinser på den. Det fikser Loop gratis. Er du klar over Trad. modellene sine fordeler og ulemper? De er f.eks. ømfintlige for sand og smuss, noe som krever at du dypper den i elva i ny og ne. Intet stort problem, men dog. Personlig har jeg veldig sans for snellene, og de har en spesiell feeling.

Hva den er verdt? Den var verre... Ikke over 1000 ihvertfall. 7-800 kanskje. Med nye lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Som gammel eier av Trad 1.5 støtter jeg Tmags og dette er gode sneller. Lagere og slikt fikser loop uten problemer. Min 1.5 har et nytt hjem, men Både Trad 3W, dryfly, nymph wide og midge er sneller jeg skatter. Har vurdert ULA purist, men som det sies: keep it simple!

 

Rett under tusenlappen med slitedeler byttet er en ok pris.

 

Sd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hei hei. ser dere skriver om loop sneller. som dere vet har di byttet navn og med dette selger di ut sneller billi som bare de i sverige. txe dry fly koster 1500 kr ny og extra spole koster 600. gå in på www.danielsson-flyreels.se for mer info.mvh björn kristian gjerdrum.

post-591-13949845355039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...