Gå til innhold

nettbutikk


RaymondDH

Anbefalte innlegg

 

 

jeg bestilte meg nettopp noen heklenåler...

 

og fikk så bra service der at jeg ville bare anbefale butikken videre...

 

http://www.royal.no/cgi/webshop.cgi/showsite?shopid=3716556&id=14702&lng=Nor&cmd=&tax=&xdel=∏=&curr=NOK&grpid=&site=http://www.zede.no/start_ws.htm

 

 

hva skjedde meg?

 

 

jo jeg bestilte heklenålene (2 stk) og valgte postoppkrav.

 

plutselig så kom det en epost fra ZeDe at de merket at jeg tok denne på postoppkrav og lurte på om jeg ikke ville forhåndsbetale istedet.

 

grunnen til dette var at oppkravet ville ha en porto op 70 kr i tillegg til nålene...

 

og hvis jeg forhåndsbetalte dette så skulle de legge det i en konvolutt og sende det som brev i stedet, porto 7kr.

 

noe jeg merket meg, og ble veldig glad for...

 

for dem spiller jo dette ingen rolle da det er jeg som kunde som må betale uansett..

 

så ærlighet varer lengst, og dette mener jeg er KNALL kundeservice...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hehe..

 

Ekke alle som vet hvor slike butikker ligger vet du, er lissom ikke sånt man legger merke til når man vandrer rundt i byen. Da er det heller damene og sportsbutikkene som stjeler blikkfanget.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grande's fluefiske sender alltid mindre varer (les: fluebindeutstyr) i konvolutt med giro...

Liker nettbutikker som stoler på kundene, og ikke flår disse med skyhøye oppkrav.

Hvert år jeg har handlet der har jeg fått håndskrevet julekort til jul!

Service er alfa & omega hvis du skal frem og opp!!

 

Nordisk Fiskeutstyr har også en fabelaktiv service. Ene gangen jeg bestilte varer derfra spurte jeg etter mønsteret på "Runar's Deciever" (før denne var kjent, og oppskriftene var lagt ut på nettet).

Da fikk jeg en 3-siders håndskrevet beskrivelse hos Mr.Kabbe med tegninger og hele pakka.

I tillegg ringer begge de nevnte butikkene og gjør oppmerksom på hvis det er varer de er utsolgt for, og kommer med forslag til erstatninger/ løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde det ikke vært enklere å gått ned på en håndarbeidbutikk og kjøpt dem der????

 

 

klart det hadde vært enklere, hvis man setter seg i bilen, oser opp med en mengde co2, kjører over alle farthumpene i trondheim, samtidig med alle andre som kjører i den evige køkjøringa i trondheim, og han ca 45min til overs...

 

da hadde det vært enklere å "bare" kjørt ned til den garnbutikken... ;D ;D ;D ;D ;D

 

med de prisene på drivstoff idag så kunne jeg kjøpt 5 heklenåler på nett.... ;D ;D ;D

 

også er det så greit å bare få den rett i postkassa, slik at når jeg er hjemme fra jobb i morgen så ligger den klar til strid med fluebindestikka....hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde det ikke vært enklere å gått ned på en håndarbeidbutikk og kjøpt dem der????

 

 

klart det hadde vært enklere, hvis man setter seg i bilen, oser opp med en mengde co2, kjører over alle farthumpene i trondheim, samtidig med alle andre som kjører i den evige køkjøringa i trondheim, og han ca 45min til overs...

 

da hadde det vært enklere å "bare" kjørt ned til den garnbutikken... ;D ;D ;D ;D ;D

 

med de prisene på drivstoff idag så kunne jeg kjøpt 5 heklenåler på nett.... ;D ;D ;D

 

også er det så greit å bare få den rett i postkassa, slik at når jeg er hjemme fra jobb i morgen så ligger den klar til strid med fluebindestikka....hehehe

 

Legg merke til at Staffan skriver ... "enklere å gått ned..."  Sunnere for deg, og sunnere for miljøet ...  ;D

 

Uansett... Er det noe vits i å anbefale en sånn butikk inne på FFS??? Vi handler ikke så veldig mye i sånne butikker eller??  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde det ikke vært enklere å gått ned på en håndarbeidbutikk og kjøpt dem der????

 

 

klart det hadde vært enklere, hvis man setter seg i bilen, oser opp med en mengde co2, kjører over alle farthumpene i trondheim, samtidig med alle andre som kjører i den evige køkjøringa i trondheim, og han ca 45min til overs...

 

da hadde det vært enklere å "bare" kjørt ned til den garnbutikken... ;D ;D ;D ;D ;D

 

med de prisene på drivstoff idag så kunne jeg kjøpt 5 heklenåler på nett.... ;D ;D ;D

 

også er det så greit å bare få den rett i postkassa, slik at når jeg er hjemme fra jobb i morgen så ligger den klar til strid med fluebindestikka....hehehe

 

Legg merke til at Staffan skriver ... "enklere å gått ned..."  Sunnere for deg, og sunnere for miljøet ...  ;D

 

Uansett... Er det noe vits i å anbefale en sånn butikk inne på FFS??? Vi handler ikke så veldig mye i sånne butikker eller??  ;D ;D

 

Jeg for min del er ofte inne på Bernina sysenter på Kvadrat for å lure litt i hyllene. :-[:)

 

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde det ikke vært enklere å gått ned på en håndarbeidbutikk og kjøpt dem der????

 

 

klart det hadde vært enklere, hvis man setter seg i bilen, oser opp med en mengde co2, kjører over alle farthumpene i trondheim, samtidig med alle andre som kjører i den evige køkjøringa i trondheim, og han ca 45min til overs...

 

da hadde det vært enklere å "bare" kjørt ned til den garnbutikken... ;D ;D ;D ;D ;D

 

med de prisene på drivstoff idag så kunne jeg kjøpt 5 heklenåler på nett.... ;D ;D ;D

 

også er det så greit å bare få den rett i postkassa, slik at når jeg er hjemme fra jobb i morgen så ligger den klar til strid med fluebindestikka....hehehe

 

Legg merke til at Staffan skriver ... "enklere å gått ned..."  Sunnere for deg, og sunnere for miljøet ...  ;D

 

Uansett... Er det noe vits i å anbefale en sånn butikk inne på FFS??? Vi handler ikke så veldig mye i sånne butikker eller??  ;D ;D

 

ja stian du sier noe der....hehehe....jeg hadde Absolutt hatt behov for å "GÅ" ned dit....

 

tar jo bare halvannen time 1 vei..hehe

 

om det er vits å anbefale, ja det mener jeg det er.

 

hvis man får en nevneverdig god service på en butikk, nettbutikk el lign, så synes jeg absolutt den butikken fortjener å bli nevnt. ;)

 

om du igjen vil handle der eller ikke så er jo det heeeelt opp til deg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde det ikke vært enklere å gått ned på en håndarbeidbutikk og kjøpt dem der????

 

 

klart det hadde vært enklere, hvis man setter seg i bilen, oser opp med en mengde co2, kjører over alle farthumpene i trondheim, samtidig med alle andre som kjører i den evige køkjøringa i trondheim, og han ca 45min til overs...

 

da hadde det vært enklere å "bare" kjørt ned til den garnbutikken... ;D ;D ;D ;D ;D

 

med de prisene på drivstoff idag så kunne jeg kjøpt 5 heklenåler på nett.... ;D ;D ;D

 

også er det så greit å bare få den rett i postkassa, slik at når jeg er hjemme fra jobb i morgen så ligger den klar til strid med fluebindestikka....hehehe

 

Legg merke til at Staffan skriver ... "enklere å gått ned..."  Sunnere for deg, og sunnere for miljøet ...  ;D

 

Uansett... Er det noe vits i å anbefale en sånn butikk inne på FFS??? Vi handler ikke så veldig mye i sånne butikker eller??  ;D ;D

 

Tror du burde ta deg en tur i en slik butikk du.. har mye fint for fluebinderen på slike plasser... mange gode sakser og luper og lys for de svaksynte og masse garn og slikt som kan brukes.. jeg hekler bakkropper av noe garn kjøpt i slik butikk..

 

Så ta ikke den  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg tror mange her inne hadde blitt meget overrasket over hva man kan finne i en garnbutikk som faktisk egner seg til fluebinding. :)

For ikke å snakke om hvor mye billigere det er å handle i en garnbutikk vs en butikk som selger fluebindingsmaterialer.

 

Jeg kommer iallefall aldri til å kjøpe en fluebindingssaks andre steder enn hos en garnbutikk. Kai saksene er billige og helt suverene. Vi snakker ofte 1/3 og kanskje mer av prisen. Det finnes også garn og trådtyper i alle mulige farger og fasonger som garantert kan brukes til mye.

Her er det penger å spare, ingen tvil om det.

 

Raymond:

Kjøp hva du vil hvor du vil og gi blanke f.... i hva andre måtte mene om å gå eller kjøre eller hvilken butikk du anbefaler eller ikke..... ;D ;D

Dine valg er dine valg og hva andre måtte mene om det lukker du bare øra for :D :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror du burde ta deg en tur i en slik butikk du.. har mye fint for fluebinderen på slike plasser... mange gode sakser og luper og lys for de svaksynte og masse garn og slikt som kan brukes.. jeg hekler bakkropper av noe garn kjøpt i slik butikk..

 

Så ta ikke den  ;)

 

Ok, Ok... skal begynne å vurdere det.... Dette fra denne butikken er kanskje noe for dere som fisker sjøørret på denne tiden av året??? Husk at 80% av varmen forsvinner gjennom hodet og 80% av varmen til fingrene forsvinner gjennom håndleddene......  ;D ;D ;D ;D ;D

 

http://www.royal.no/cgi/webshop.cgi/showsite?shopid=3716556&id=14702&lng=nor∏=HK28&grpid=1170&cmd=3&tax=&xdel=&curr=NOK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å spare på å handle en del på husflidsjapper. Mye er nevnt allerede. Andre ting som kan nevnes er perler, tubeflueholdere (les: filtnåler til 1/10-del av prisen hos fl.bindesjappa), nylontråd til decievere etc., fantasiagarn til børstemarker med mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange her inne hadde blitt meget overrasket over hva man kan finne i en garnbutikk som faktisk egner seg til fluebinding. :)

For ikke å snakke om hvor mye billigere det er å handle i en garnbutikk vs en butikk som selger fluebindingsmaterialer.

 

Jeg kommer iallefall aldri til å kjøpe en fluebindingssaks andre steder enn hos en garnbutikk. Kai saksene er billige og helt suverene. Vi snakker ofte 1/3 og kanskje mer av prisen. Det finnes også garn og trådtyper i alle mulige farger og fasonger som garantert kan brukes til mye.

Her er det penger å spare, ingen tvil om det.

 

Raymond:

Kjøp hva du vil hvor du vil og gi blanke f.... i hva andre måtte mene om å gå eller kjøre eller hvilken butikk du anbefaler eller ikke..... ;D ;D

Dine valg er dine valg og hva andre måtte mene om det lukker du bare øra for :D :D :D

 

Terje!

 

Du av alle Terje, burde vite at jeg ikke binder fluene mine selv!!!

 

Så derfor endelig mitt snitt til å være litt macho og mobbe menn med trang til å handle i damebutikker  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg tror mange her inne hadde blitt meget overrasket over hva man kan finne i en garnbutikk som faktisk egner seg til fluebinding. :)

For ikke å snakke om hvor mye billigere det er å handle i en garnbutikk vs en butikk som selger fluebindingsmaterialer.

 

Jeg kommer iallefall aldri til å kjøpe en fluebindingssaks andre steder enn hos en garnbutikk. Kai saksene er billige og helt suverene. Vi snakker ofte 1/3 og kanskje mer av prisen. Det finnes også garn og trådtyper i alle mulige farger og fasonger som garantert kan brukes til mye.

Her er det penger å spare, ingen tvil om det.

 

Raymond:

Kjøp hva du vil hvor du vil og gi blanke f.... i hva andre måtte mene om å gå eller kjøre eller hvilken butikk du anbefaler eller ikke..... ;D ;D

Dine valg er dine valg og hva andre måtte mene om det lukker du bare øra for :D :D :D

 

Terje!

 

Du av alle Terje, burde vite at jeg ikke binder fluene mine selv!!!

 

Så derfor endelig mitt snitt til å være litt macho og mobbe menn med trang til å handle i damebutikker  ;D ;D ;D

 

I know ;D ;D

Damebutikk du gitt ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...