Gå til innhold

""Streaking Caddis""


Lasse18

Anbefalte innlegg

 

klipper man flua, blir ikke hårene så jevne.....

 

 

Kommer ann på hvem som klipper ;)

 

Jeg har aldri hørt om brenning av hode før. Kommer neppe til å starte med brenning heller, men så ver det jo litt kjekt å høre at det finnes alternative måter å forme caddishoder på.

 

Ambefaler deg å teste det ;) Klipp sånn ca, og ta resten med lighter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å teste ut Lasse, det funker :D Spenolsen gjorde (som han sier) det sist torsdag, og flammen slokka av seg selv :D Hvis det er en mudler du skal prøve det på vil jeg anbefale og holde fingrene rundt "kragen" og resten av kroppen så bare hodet er synlig, hold flua slik at øyet peker rett opp og tenn på :D

Lykke til :D

 

ps. kødder ikke Lasse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dette med brenning er langt kjappere....jeg introduserte det for svært mange år siden....synes det er bedre å lyfte noen minutter enn å sitte det med huset fult av rådyrhår.......ikke tar det bort flyteegenskaper heller, en metodikk som jeg lijer svært mye bedre....kommer snart på    www.mollanmedia.com 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med brenning er langt kjappere....jeg introduserte det for svært mange år siden....synes det er bedre å lyfte noen minutter enn å sitte det med huset fult av rådyrhår.......ikke tar det bort flyteegenskaper heller, en metodikk som jeg lijer svært mye bedre....kommer snart på    www.mollanmedia.com 

Den e go Staffan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med brenning er langt kjappere....jeg introduserte det for svært mange år siden....synes det er bedre å lyfte noen minutter enn å sitte det med huset fult av rådyrhår.......ikke tar det bort flyteegenskaper heller, en metodikk som jeg lijer svært mye bedre....kommer snart på    www.mollanmedia.com 

 

Jeg er ennå sur Staffan for at du ikke lager cdene dine for Mac. Som plaster på såret kunne du kansje sende med en gratispakke slik at jeg kan se det på konen sin PC. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

da må du være så snill å kjøpe programmet til meg  adobe (macromedia) director, eller så må du generere sinnet ditt på Arnt Mollan, jeg er sint på Arnt sjøl jeg..... ;D ;D ;D ;D :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å teste ut Lasse, det funker :D Spenolsen gjorde (som han sier) det sist torsdag, og flammen slokka av seg selv :D Hvis det er en mudler du skal prøve det på vil jeg anbefale og holde fingrene rundt "kragen" og resten av kroppen så bare hodet er synlig, hold flua slik at øyet peker rett opp og tenn på :D

Lykke til :D

 

ps. kødder ikke Lasse ;)

Jeg pleier å legge den 10 min i bensin før jeg tenner på  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å teste ut Lasse, det funker :D Spenolsen gjorde (som han sier) det sist torsdag, og flammen slokka av seg selv :D Hvis det er en mudler du skal prøve det på vil jeg anbefale og holde fingrene rundt "kragen" og resten av kroppen så bare hodet er synlig, hold flua slik at øyet peker rett opp og tenn på :D

Lykke til :D

 

ps. kødder ikke Lasse ;)

Jeg pleier å legge den 10 min i bensin før jeg tenner på  :P

 

 

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Litt seint svar, men det er en enkel forklaring på hvorfor det slutter å brenne. En av sidene i den berømte branntrekanten er borte. Overflate. Overflaten på de tett surrede hårene er såpass stor at den ikke antennes av flammen. Oksygen er det nok av i lufta rundt så om det er oksygen inne i hårene eller ikke har ingen verdens ting å si for brennbarheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...