Gå til innhold

Fluehue av Nilssen


Olav

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Er denne filmen "best og Lenth og Fismen"?

Eller er det noe nytt materiale?

Sikkert noe nytt "bonus", men...

Noen som vet?

Olav

 

Dersom du ikke har sett filmen, så er det som du antydet en slags "best of Lenth og Fismen". Du får servert de 6 episodene som ble vist på TVN (hentet fra TFL I og II og Sjøørretlandet) Og en god dæsj med bonusmateriale. Hadde kanskje håpet at bonusmaterialet skulle vært bedre, men for all del verdt å få med seg (i en standard anmeldelse ville det sikkert stått "kun for fansen"). Og jeg er blant fansen!!!

 

Når det kommer til fiskefilm, så er disse gutta i en klasse for seg, spør du meg.

 

Dersom noen ikke har sett orginalfilmene, er dette en virkelig godbit av en fiskefilm.

 

Får håpe den ligger under mange juletrær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter bare igjen med en liten tanke her... Oppgulp!! Dette var virkelig å tøye strikken, og tjene penger på gammal moro en gang til.

Selve fluehue serien fra TVN var ikke det som fikk meg til å kjøpe denne(den er forøvrig like mørk og grumsete i bilde kvaliteten som den var på tv), men tenkte det var mye gøy bonus materiale her. Og det var det... IKKE! Var tydeligvis meget god drunn for at disse scenene ikke var med på filmen, det var rett å slett ikke noe å se på.

 

Gi heller de 249,- som denne filmen koster, i ekstra julegave til noen du bryr deg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntes faktisk filmen var helt grei jeg, selv om jeg har sett det meste før.

Bonus-materialet var ikke all verden, det er jeg enig i, men andre kameravinkler og annet lydspor på selve filmen er artig.

Det kommer mye elendig fluefiskefilm på markedet for tida, og sammenlignet med det aller meste av internasjonale produksjoner jeg har sett, syntes jeg L.Nilsen's filmer fremstår som enestående bra.

Man skulle tro amerikanerne kunne komme opp med noe brukbart, men det meste jeg har sett av fiskefilm derfra har vært helt krise.

Nå er det bare å vente på To fortapte menn II, for den holder klasse  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...