Gå til innhold

KALLE og brødrene Steffen.


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Synes det er veldig hyggelig at dere liker stanga.  :D

Det insiprerer til mere bygging det.

Har dreid et par snellefester i rogn og flammabjørk, hvor jeg også har lagd hardware i titan.

De kommer til å sitte på noen fattigmans cane stenger jeg holder på med.

Bilde kommer ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Kalle og Terje..

 

Bare å bøye seg i (pusse)støvet for detta håndtverket. ;D  ;D    ;D

 

Nyyyyydelig ...... :P

 

Åssen snelle kommer på viddunderet......... :rolleyes:

 

PS. Kalle tar du flere slike oppdrag..... :o  ;D    ;D

 

Mvh

 

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Heisann Kalle og Terje..

 

Bare å bøye seg i (pusse)støvet for detta håndtverket. ;D   ;D    ;D

 

Nyyyyydelig ...... :P

 

Åssen snelle kommer på viddunderet......... :rolleyes:

 

PS. Kalle tar du flere slike oppdrag..... :o   ;D    ;D

 

Mvh

 

Ronny

 

Snellevalget på denne stanga er i grunn opplagt :D

Det blir Kalle`s egenproduserte snelle som skal få innvie denne stanga, om det er det ingen som helst tvil. Ren og skjær logikk ;D ;D

 

Denne snella er faktisk helt ny og kom sammen med Steffenbrothers stanga. Nå vil noen si at "jammen du viste den jo her i vår", og det er i og for seg riktig. Men den er nå byttet ut med en litt annen variant og er nå, hvis jeg har forstått det riktig, den eneste av sitt slag in the whole wide world :D :D

 

Her er Kalle`s hjemlagde snelle som skal få æren av å bli med Steffenbrothers på jomfruturen :D

Da blir hele pakka en Kalle produksjon ;D

 

 

 

Kallessnelle.jpg

Kallessnelleb.jpg

 

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fa.. er det du som er en av de heldige som har sikret deg en sånn.. Spurte Kalle selv etter å ha vært på bloggen hans og sett denne snella. Han svarte at de han ikke beholdt selv, var solgt...

 

Du har det med å snike til deg du  ;D ;D

 

Nå husker jeg ikke hva du jobber med Terje, men jeg håper inderlig at finanskrisa gjør sitt til at du mister jobben og må krype til korset og selge unna litt  :rolleyes: ::)

 

Som den godhjertede mannen jeg er, skal jeg ta imot deg med åpne armer og kjøpe deg ut av den værste krisa!!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy fa.. er det du som er en av de heldige som har sikret deg en sånn.. Spurte Kalle selv etter å ha vært på bloggen hans og sett denne snella. Han svarte at de han ikke beholdt selv, var solgt...

 

Du har det med å snike til deg du  ;D ;D

 

Nå husker jeg ikke hva du jobber med Terje, men jeg håper inderlig at finanskrisa gjør sitt til at du mister jobben og må krype til korset og selge unna litt  :rolleyes: ::)

 

Som den godhjertede mannen jeg er, skal jeg ta imot deg med åpne armer og kjøpe deg ut av den værste krisa!!  ;D

 

Jeg fikser og ordner jeg vet du Stian, det gjelder jo bare å være tidlig ute :D

Ikke er finanskrisa noe problem heller for jeg jobber ikke for tiden, jeg studerer ;D ;D

Så du må nok vente ei stund til før mitt fluefiske gadget blir lagt ut for salg :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten spørre hvor mye du tar for å bygge ei stang, da i penger, ikke fluer.. :P:)

 

Vanskelig å gi noe pris, det kommer ann på hva du vil ha.

 

Heisann Kalle og Terje..

 

Bare å bøye seg i (pusse)støvet for detta håndtverket. ;D   ;D    ;D

 

Nyyyyydelig ...... :P

 

Åssen snelle kommer på viddunderet......... :rolleyes:

 

PS. Kalle tar du flere slike oppdrag..... :o   ;D    ;D

 

Mvh

 

Ronny

 

Det blir ikke flere slike oppdrag i år ;)

Har en 4-5 stenger og et par sneller som skal være ferdig til sesongen starter i mai :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Men du må bruke noe annet enn Biltema backing på den snella Terje

;D ;D ;D

 

;D......Dynema er jo knall. Tynn og dønn sterk, i tillegg til å være nesten samme farge som snella ;D ;D

 

Sigve:

Ja, nå føler jeg meg særdeles heldig :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Er litt redd for å være ubehagelig skrytende nå , men den komboen der misunner jeg deg virkelig Terje. :):o

 

Takker for det Robban. Tar du deg en tur til Rena så skal jeg iallefall love at du får prøvd begge ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for å være ubehagelig skrytende nå , men den komboen der misunner jeg deg virkelig Terje. :):o

 

Takker for det Robban. Tar du deg en tur til Rena så skal jeg iallefall love at du får prøvd begge ;D

 

Terje!

Og kan garantere en aha opplevelse når det kommer til stanga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser og ordner jeg vet du Stian, det gjelder jo bare å være tidlig ute :D

Ikke er finanskrisa noe problem heller for jeg jobber ikke for tiden, jeg studerer ;D ;D

Så du må nok vente ei stund til før mitt fluefiske gadget blir lagt ut for salg :D

 

Terje!

 

STUDERER??? Ja det må jeg jaggu si... Dagens ungdom assa  :rolleyes:

 

Nei, når jeg og bestemora mi studerte var det en annen dans. Knapt råd til mat! Og fiskeutstyr fikk

vi pent gå ut i skauen og hogge selv  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg fikser og ordner jeg vet du Stian, det gjelder jo bare å være tidlig ute :D

Ikke er finanskrisa noe problem heller for jeg jobber ikke for tiden, jeg studerer ;D ;D

Så du må nok vente ei stund til før mitt fluefiske gadget blir lagt ut for salg :D

 

Terje!

 

STUDERER??? Ja det må jeg jaggu si... Dagens ungdom assa  :rolleyes:

 

Nei, når jeg og bestemora mi studerte var det en annen dans. Knapt råd til mat! Og fiskeutstyr fikk

vi pent gå ut i skauen og hogge selv  ;D

 

Så gammal som du er så må jo det være vanvittig lenge siden :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Terje...Flott stang, flott snlle....men faen da mann....se å få bytta den backinga der!!!!! :)

 

Hva er dette tøyset med å bytte backinga da :D :D.... Dynema backing er noe av det beste jeg har brukt noensinne. Sterkt som pokker, bygger nesten ingeng ting

og en 100 lapp for 200 meter.

Skal det stå SIMMS på backingen også for at det skal være brukbart :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Terje...Flott stang, flott snlle....men faen da mann....se å få bytta den backinga der!!!!! :)

 

Hei hei den matcher fargen på snella, kan jo ikke be om mere en det ;D

 

Huff nei, finn en farge som bryter litt :)....Hadde ikke brukt den fargen der om den så hadde vært gratis :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Terje...Flott stang, flott snlle....men faen da mann....se å få bytta den backinga der!!!!! :)

 

Hva er dette tøyset med å bytte backinga da :D :D.... Dynema backing er noe av det beste jeg har brukt noensinne. Sterkt som pokker, bygger nesten ingeng ting

og en 100 lapp for 200 meter.

Skal det stå SIMMS på backingen også for at det skal være brukbart :D :D

 

Terje!

 

He he he , mener du herved at jeg er forfengelig?.......TAKK :D (tulla)

 

Hadde den stått SIMMS på den, så hadde det nok blitt godtatt ja :)

 

Nei, det jeg mener er at fargen passer ikke til snella...så enkelt er det bare ;):)....Men nå har jo ikke du lov til å ha egne meninger da...du skal være enig med meg..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Terje...Flott stang, flott snlle....men faen da mann....se å få bytta den backinga der!!!!! :)

 

Hei hei den matcher fargen på snella, kan jo ikke be om mere en det ;D

 

Huff nei, finn en farge som bryter litt :)....Hadde ikke brukt den fargen der om den så hadde vært gratis :D :D

 

Jålebukk ;D ;D........ farger som bryter litt. Du finner sikkert noen som kan støtte deg i det............. ta en telefon til JAN THOMAS ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Neida,....skal ikke tulle mer jeg :) Er ikke din feil at du ikke har smak......... :P

 

Er det noen jeg unner flott utstyr Terje, så er det deg. Du har skapt mye glede med din vennlighet og gjestfrihet, så alt flott som havner i dine hender unner jeg deg.....ta den du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...