Gå til innhold

Fluekasting Stjørdal


Kurt Albertsen

Anbefalte innlegg

Det har vært dødt på Stjørdal i det siste ang. fluekasting, men dette planlegger vi å få gjort noe med.

 

28 feb fra kl 10-13 har vi fått leid lånkehallen. Vi satser på kastetrening der flere ganger utover våren, og fortsetter ute når været tillater det.

 

Dette skal være et tilbud for alle interesserte, nerder og nybegynnere, men det hadde vært gøy om det finnes noen som kanskje ønsker å trene litt mer aktivt fremover. Det tenker vi å snakke litt mer om i kafeen fra kl 12-13.  ;)

 

Vi holder kaffe, men regn med å gi et bidrag til hall leie. (20-30,- kr pr pers.)

 

Enhånds og tohåndskastere er alle velkommen.  :)

 

Kurt Albertsen

Sportsfiskesenteret Stjørdal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra gutter, det er altå liv der ute. Sett av timen fra 12-13 etter kastinga til en film med Pål Krogvold på Kola. Lagd av Kristan Topp i Danica film og enda ikke utgitt. Nesten verdenspremiere med andre ord..   :D 

Spennende.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe artig var det idag og en ting: gled dere til kola filmen med krågvold :D

100% enig her. Bra film blir det, og morsomt i Lånkehallen. Hadde vært skikkelig bra om et godt miljø kunne blitt etablert. Jeg er iallefall med på det!

 

Takk for initiativet, Kurt!

Håper du fikk igjen brorparten av hall-leie også.

 

Ellers var vel jeg den eneste som greide å "kroke" kurven oppe på veggen i hallen. Og bra var det. Det betyr jo at jeg fremdeles har forbedringspotensiale...  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Runar. Trodde du stod på mailinglista til Sportsfiskesenteret. Hvis ikke må du registrere deg så vi får se det blide trynet ditt neste gang.  ;D

 

Og en stor takk til alle de som møtte opp til tross for et sinnsykt fint vær og vintereferie. Det ble flere enn jeg hadde regnet med og kanskje litt trangt, men håper alle fikk litt utbytte av seansen alikevel. Det blir mer plass når vi flytter ut til våren en gang.

 

Neste gang innendørs i Lånkehallen blir SØNDAG 15 MARS kl 14:00. Mulig vi får enda en premiere på en fiskefilm også.  ;)

 

Noen forslag til tema forresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...