Gå til innhold

Serafil bindetråd


fishe

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

jeg fikk 8000 spoler i 2001....nå er det nesten ti dobblet som minimuminnkjøp og doblet pris pr. spole....jeg har ikke råd dil å cache 35 000 i et så lite marked som norge....jeg vil også på fisketurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har klart å selge 8000 spoler Serafil da. Hvor mange sånn ca kunne du trenge for å sette igang spolinga igjenn? Virker rart at det ikke skulle gå ann å få en ordning på det. Men tviler ikke på at du har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å mase, men så ikke disse fine ut:

 

http://www.tootoo.com/d-rp22395004-G_27_PLASTIC_BOBBIN_SPOOLS/

Ser ut som de her har for vane å levere til fluebinding o.l

 

Vet ikke om det blir for dyrt jeg men de skulle ha 40 dollar for 1000 spoler virka det som blir vel sånn kjapt regna 1 - 2 kr fror hver spole etter frakt, moms, toll og tøys vill jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg fikk tips om Hends Synton her om dagen og kjøpte meg noen spoler av disse. Synton har 2 kordeller, hvorav hver kordell er 0,05 mm. Faktisk en veldig bra tråd. Et utsagn som kommer fra hjertet og ikke lommeboka ;D

 

Tror Eikre flyfishing og Nordisk har disse. Jeg kjøpte mine på Noroco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk tips om Hends Synton her om dagen og kjøpte meg noen spoler av disse. Synton har 2 kordeller, hvorav hver kordell er 0,05 mm. Faktisk en veldig bra tråd. Et utsagn som kommer fra hjertet og ikke lommeboka ;D

 

Tror Eikre flyfishing og Nordisk har disse. Jeg kjøpte mine på Noroco.

Veldig fin tråd og den bygger lite, jeg bruker stort sett denne til alle typer tørrfluer, om jeg skal si noe neagtivt om den så brude den vært litt mindre glatt......

Jeg har testet mye opp igjennom årene men Synthon er den beste og sterkeste i forhold til tykkelse jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...