Gå til innhold

Fiskefilmer på nettet


Helgev

Anbefalte innlegg

Å linke til f.eks thepiratebay.org er like lovlig/ulovlig som å linke til google.com.

thepiratebay i seg selv inneholder ikke kopibeskyttet materiale.

 

Var det ikke robban her inne som ga ut en fiskefilm via piratebay?

 

Uansett..

I følge retningslinjene så er det ikke lov til å dele filer som er beskyttet av loven om opphavsrett. Torrent-filer er ikke beskyttet av denne loven siden det faktisk bare er informasjonsfil, og ikke det aktuelle verket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Helt topp med web filmer så lenge de holder såpass kvalitet at de ser bra ut på en vanlig tv i fullskjerm Uansett bør jeg også ligge lavt som selv har lagt ut filmer i "web kvalitet". Betyr ikke at jeg syntes det er ok å se på til vanlig :) DESVERRE tar fullsize filmer MYE båndbredde/serverplass, så det beste alternativet for en "kresen" seer er TV/DVD etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er man god på å komprimere, så får man jo en 40 minutters snutt ned i 1gb (720p). Alternativt en SD-oppløst 40minutter går jo greit å komprimere ned til 350mb uten at kvaliteten blir helt jævlig. Jeg har iallefall ingen problemer med å laste ned filstørrelser på langt mer enn dette. Personlig synes jeg 1 time = 700mb i SD-oppløsning er en bedre fordeling. Få som har linjer så treige at 700mb blir for voldsomt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...