Gå til innhold

Jølster


Anbefalte innlegg

 

Takk:)Der var det nåken gode tips ja!Glimrande :)Satsar på det blir tid til ein tur i morgon..Vet du om nokon som leiger ut båt der? Har ikkje funne nåke..

 

Kontakt Førdearrangørene...de har full oversikt på alt mulig, glitrende gjeng ;)

Båtutleie har de nok i alle vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tid til ein liten tur i kveld i elva eit stykke nedanfor Jølstravatnet..Sidan eg er på jobbtur med ein kollega, så tenkte eg at eg måtte få han med meg på fiske (han har aldri fiska før)..Tok derfor med meg ei slukstang til han..Nede ved elva var det veldig mykje tre, og ikkje særleg mange gode plassar å stå å kaste (med flugestanga). Nede ved elvekanten såg eg med ein gang ein fisk på 1-2 kilo! :o Begynte febrilsk å rigge opp stanga mi, og ga slukstanga til han. Naiv som eg var tenkte eg ikkje at han blei klar til å fiske før meg, men det blei han og han slengde ut sluken...Fisken forsvann sjølvsagt.."Litt" småskuffa gjekk eg litt lenger ned i elva, men her var det nesten ingen plassar det gjekk an å kaste (hadde sjølvsagt gløymt vadebuksa)..Etter ca 3-4 slitte fluger og fortomspissar i diverse tre, gjekk eg opp igjen..Heldigvis hadde kollegaen då slitt dei 2 slukane eg hadde med etter ca 5-6 kast, slik at han ikkje hadde noko å fiske med lenger. Og jaggu var fisken på plass igjen! Ca 3-4 meter frå elvebredden stod den på ca 1-2 meters djupn. Sette meg ned på elvebredden og prøvde først eit par cdc-tørrfluger (mygg), men den reagerte ikkje ,deretter streaking caddis..Ingen reaksjon..Stod dønn i ro..Prøvde deretter diverse nymfer, men kom ikkje langt nok ned :(Tok deretter på den tyngste nymfa eg hadde (har ikkje særleg mykje nymfer i boksen), men den var aaltfor tung til å kaste med..Resten av nymfene var altfor lette til å komme ned. Sterk straum gjorde det ikkje enklare heller. Bytta til streamer, men ingen reaksjon..Og plutselig var den vekk..Spennande tur, men irriterande at eg ikkje får tid til å prøve igjen meir denne veka..Må heim til Bergen i morgon >:(

 

Erfarte ihvertfall at eg har myykje å lære på nymfefisket..5`er-stang var heller ikkje det beste når eg skulle kaste ca 5-6 meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre Helge.

Nymfefiske skal være utfordrende :)

 

Det finnes #4 stenger som mestrer nymfing på kort hold, og de lange tørrfluekastene :D

 

Sleng deg med på et kurs litt seinere....masse artige opplevelser ;)

 

Ja, det hadde vore spennande! :) Gi ein lyd innpå her når de skal ha kurs..Så kan du få

tips om storfiskplassen eg fann i Jølster ;) Enkel å finne når du veit kvar du skal parkere bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre Helge.

Nymfefiske skal være utfordrende :)

 

Det finnes #4 stenger som mestrer nymfing på kort hold, og de lange tørrfluekastene :D

 

Sleng deg med på et kurs litt seinere....masse artige opplevelser ;)

 

Ja, det hadde vore spennande! :) Gi ein lyd innpå her når de skal ha kurs..Så kan du få

tips om storfiskplassen eg fann i Jølster ;) Enkel å finne når du veit kvar du skal parkere bilen..

 

;) Vi høres nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

gjør ikke smeltevannet vannet veldig kaldt, fisken er vel da ikke særlig på hugget?

 

En ting er sikkert Staffan. Fisken i Jølster er VANT til kaldt vann :)

 

kaldt vann betyr få insektarter....så det er ofte ikke fisken, det er som regel det det står på....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og fikset i Jølster for noen år siden. Fisket både i elva, den som renner ned til Førde og Jølstervannet.

Det beste fikset hadde vi i utoset av alle småbekkene som renner ut i vannet. Når det høljregner, det gjør det vel ca annen hverdag der, trekker fisken mot

disse plassene. Hadde også kanonfiske, 3-6 hg, på et fjellvann vi ble tipsa av en gammel sauebonde vi traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke smeltevannet vannet veldig kaldt, fisken er vel da ikke særlig på hugget?

 

En ting er sikkert Staffan. Fisken i Jølster er VANT til kaldt vann :)

 

kaldt vann betyr få insektarter....så det er ofte ikke fisken, det er som regel det det står på....eller?

 

Området her kjenner jeg godt. Og selvfølgelig er det færre arter som klekker når det er FOR kaldt-MEN området har ikke så mange akvatiske insekter (arter) så landinsekter som maur og bibio har stor betydning for fluefiskere. STEINFLUER kan klekke meget godt her tidlig. Truffet meget bra døgnflueklekkinger tidlig. Fisket fra drivende båt med Vidar Paulsen i vassdraget for noen år tilbake tidlig på året og vi hadde et vannvittig fiske. Vannet var ISKALDT og litt høyere enn normalt. Været var varmt og stille forøvrig.

 

Dessuten vil det i flomperioder skylles en del mark og larver ut i vann/elver som gir meget godt fiske med streamere og "larver"..... Men for all del; flom er flom uansett og ideelt er det ikke :)

post-3513-13949864857655_thumb.jpg

post-3513-13949864857949_thumb.jpg

post-3513-13949864858378_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...