Gå til innhold

Renatreffet 2009, hvem skal ivei fra Trøndelagsområdet


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Hvem i fra trivelige trøndelagen har tenkt seg nedover på treffet i sommer? Kanskje vi kan samles og kjøre sammen nedover, bensinprisene er jo skremmende høye for tiden  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

pån igjen....var å fylte i sverige, samme pris.....30 % lavere lønn 10% mindre skatt har vi......billigste bensinen i land vi kan sammenligne oss med.....sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

pån igjen....var å fylte i sverige, samme pris.....30 % lavere lønn 10% mindre skatt har vi......billigste bensinen i land vi kan sammenligne oss med.....sorry

 

Var i Schørdal'n idag for å levere ungen og der var literprisen på 11.18kr, mens i Trondheim lå den på 12 blank. Og Schørdal'n er jo på landet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

her i lofoten har vi 12.80....i kiruna,sverige koster den 12.29....tror det er det samme som om vi skulle betale ca. 20.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok om bensinprisene... de har vel strengt tatt nesten aldri vært så lave som nå. Hvertfall ikke mht. lønn.

 

Uansett. Renatreff hadde vært skikkelig morro! Men det krasjer jo med den beste uka for elvefiske i trøndelag!

 

Oppfordrer alle andre trøndere til å dra :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pån igjen....var å fylte i sverige, samme pris.....30 % lavere lønn 10% mindre skatt har vi......billigste bensinen i land vi kan sammenligne oss med.....sorry

 

Var i Schørdal'n idag for å levere ungen og der var literprisen på 11.18kr, mens i Trondheim lå den på 12 blank. Og Schørdal'n er jo på landet! :(

 

Der er det større konkurranse på prisene, spesielt med tanke på at stasjonene der vil at pendlerne skal fylle hos dem, og ikke i Trondheim.

Samme fenomenet finner man i de fleste utkantsteder som preges av pendling inn til de større byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hehe, trodde vi skulle holde oss on topic  :P

 

Hele strekninga fra Hundhammeren til Schørdal'n er billigere enn Trondheim, selv de ved gamle E6. Men jeg skjønner hva du mener, skal bli morro å se hva som skjer når den ekstra avgifta på 60 øre literen kommer. Tipper det blir enda mere trøkk på Schørdal'n da. Håpløs vedtak spør du meg, men det kan være så..  :rolleyes:

 

Så tilbake til topic! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hvis det er den beste uka for elvefiske i Trøndelag så blir det vel som å gå over bekken etter vann å reise til Rena fiskemessig.

Men sosialt er det vel lite som kan matche treffet.

 

Er det sosiale som gjør at jeg har lyst å dra, få fiske blant Norges beste fluefiskere og lære noen triks. Tror det blir skikkelig morro, men det virker som at jeg må dra nedover alene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den beste uka for elvefiske i Trøndelag så blir det vel som å gå over bekken etter vann å reise til Rena fiskemessig.

Men sosialt er det vel lite som kan matche treffet.

Er det sosiale som gjør at jeg har lyst å dra, få fiske blant Norges beste fluefiskere og lære noen triks. Tror det blir skikkelig morro, men det virker som at jeg må dra nedover alene :(

 

Er helt sikkert verd det..  :)

Jeg drar til Bjerkvik/bardu den 25juni og blir til 3August så det passet veldig dårlig i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...