Gå til innhold

Uke 26 "forsvant"..


Blue Charm

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle reise BORT den uken der, men plutselig ble den krydret med diverse korte jobbkurs, så jeg må holde meg i Oslo..

 

Såååå, noen som vet om brukbare vann/elver 1 eller 2 timers kjøring fra tigerstaden??

 

Eller er det bare å satse på Vulgata i marka?

 

Thanks

 

BC 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

sansynligvis vil du på ,5 time fra oslo kunne oppleve danica og vulgatafiske i trysil på denne årstida også.....skjønner ikke hvorfoor folk er så redd for litt reisevei.....imorgen reiser jeg 5 timer for å se på en skriver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid god plass i Rena. Har aldri opplevd noe køfiske der, og er du der utenom helgene er det ikke så mange fiskere egentlig. Var oppover for tre dager siden og det var ikke en fisker fra Rødsbrua og opp til Storsjøen. Ellers er den Danica klekkinga som Staffan prata om i Trysilelva ganske så spektakulær. Det artige er jo at du kan følge elva over et langt stykke ettersom Danica`n flytter seg oppover og derved trekke ut Danicaklekkingen(og Vulgata i hvertfall opp til Innbygda) over ganske så mange dager. Passer alltid på å få med meg ei uke i Trysilvassdraget fra ca. 25 juni og har ikke bommet på klekkinger enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...