Gå til innhold

kvalitetsprodukt fra Simms.......


Anbefalte innlegg

Var på fisketur med en god kompis i helgen. Etter en dag i bushen så hans relativ nye vadesko slik ut. Trodde dagene med "geipende" vadesko var forbi, men den gang ei...... Mener og ha lest at simms sydde alle filtsålene sine til sålen. Ser ikke helt slik ut >:(

 

 

[attachimg=1]

 

Gisle

post-2382-1394986523658_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Kjøpte selv et par Simms L2 vadere og ble gjennombløt på den første turen  >:(

 

Utrolig kjipt når noe sånt skjer, så kompisen din har mine medfølelser  :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Kjenner til kjøpsloven og vet at man har krav på lånegjenstand mens varen er inne til reperasjon, men det tar 10-11 dager før du har lånegjenstanden i mitt tilfelle siden den må sendes i posten. Heldigvis har jeg et par reservevadere, så jeg overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at garantisaken løser seg enkelt for kompisen. han har jobbet i bransjen og kjenner leverandøren. Det som jeg synes er ekstremt dårlig er at dette er noe av de dyreste vadeskoene du får kjøpt, som har hva jeg kaller barnesykdommer som vadesko hadde på slutten av 80 tallet. Trodde i min vilfarelse at utviklingen gikk fremover......

 

Ikke spesielt imponerende spør du meg.

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Synes det hersker litt hysteriske tilstander her:) Dette er jo helt klart en fabrikasjonsfeil som jeg er helt sikker på ikke gjelder alle skoa slik det ser ut til å fremstå her, OG lar seg enkelt ordne med garantien. Det er bare å sende dem inn. TIl og me Mercedes har mandagsbiler:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hersker litt hysteriske tilstander her:) Dette er jo helt klart en fabrikasjonsfeil som jeg er helt sikker på ikke gjelder alle skoa slik det ser ut til å fremstå her, OG lar seg enkelt ordne med garantien. Det er bare å sende dem inn. TIl og me Mercedes har mandagsbiler:))

 

 

Selger?  ;)

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Veldokumentert selger. Det skulle være klart nok. Men er saklig. At sålene løsner på Simms sko er ganske enkelt ikke hverdaglsig for å si det mildt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsprodukter finnes vel over alt ?

 

Det er det som skjer etter at noe har gått i stykker som er viktig for meg. De vadeskoa som jeg nevnte i tidligere innlegg ble erstattet umiddelbart. Her var det ikke snakk om noe innsending og vurderinger. Jeg fikk bare et spørsmål om hvilken størrelse jeg brukte og mannen i butikken hentet et par nye. Ingen diskusjon.

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hersker litt hysteriske tilstander her:) Dette er jo helt klart en fabrikasjonsfeil som jeg er helt sikker på ikke gjelder alle skoa slik det ser ut til å fremstå her, OG lar seg enkelt ordne med garantien. Det er bare å sende dem inn. TIl og me Mercedes har mandagsbiler:))

 

 

Der har du meg, ravende hysterisk ;D ;D

Nå er det vel ingen som har sagt at alle skoa til Simms har gått i oppløsning Nicolaj, heldigvis ikke siden jeg har 3 par selv....og har slitt ut et halvt dusin før disse. Poengtere kun at jeg synes dette er for dårlig. Jeg er også helt sikker på at dette løser seg med garantien. Har ALDRI vært i tvil om det. Men Garantien hjelper ikke så veldig mye når du sleper rundt på en halvt avslitt filtåle på fjellet. ;D

 

Hvis vi først skal dra frem bilterminologien her, så har jeg forøvrig ikke hørt at det har falt av noen hjul på de nyeste Mercedesene i det siste ;)

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjeldent er det at Simms produkter ryker, at de får egne tråder på Norges nest største fluefiskeforum! Det må da være et kvalitetstegn  ;).

 

Men det er klart det finnes alternativer. Noen sko har sågar utskiftbare såler.

 

Mercedes? Har hørt at de fleste tyske biler er laget på en mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Sammenligner Nico Simms med Mercedes, så skjønner jeg hvorfor det er så mange mandagsprodukter til Simms :rolleyes:

 

Fikk tilbake vadebuksa idag fra Tundra, fiksa noen pinholes (på en splitter ny bukse??) og en skjøt. Får håpe den er tett nå, ellers blir jeg mektig irritert  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere f**n meg simmsbuksa mi er lekk igjen!!!!??  >:(

 

 

Send inn en gang til og klarer de ikke reparere de på tredje forsøket hever du kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Er til å grine av og det er snart Renatreff også cry5.gif

 

Heldigvis har jeg et par reservevadere som ikke er lekk, og de kosta ikke flesk heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...