Gå til innhold

Flyteringtreff - Sept.


Morten M

Anbefalte innlegg

Hei Rune!

 

Jeg regner med at det blir mygg på kvelden.

Har også erfaringer med at det er en del små vårfluer også som klekker rett før mørkets frembrudd.

Og for de som er oppe ved daggry - vaker det en del hvis det er pent vær.

På dagen kan man finne noe fisk som vaker etter brandtkantene.

Men hovedregelen er at det er bra 2 timer før mørkets frembrudd.

 

Ellers så har området utfordinger med at det er mengder med Sniler og små fisk som ørreten jakter på om dagen. Jeg selv kommer nok til å rikke med mygg på krok 14 muligens 12 / både tørt og klekkere Samt ha en stang med streamer.

 

En grunneier har mista tre fisker i år, er var vesentelig store... Så jeg håper vi kan komme borti en av disse... Det hadde vært gøy :)

 

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, det var syn :) Det blir nytt treff helgen etter 17. mai 2010.

 

For dere som ønkser å komme til helgen - så må dere bare komme. jeg kommer opp på fredag. Ogblir til søndag. Ellers så blir det overnattning like ved vannet.

 

Dere bør tamed godt med drikke, grillmat ol.

Målet er kun å ha et hyggelig treff før vinteren faller på.

 

Fiske ser ut til å bli bra hvis det blir pent vær :)

 

For dere som ønsker så kan dere Ringe meg å Mob: 92887830 etter klokken 17 00. evt. sende  meg en melding.

 

Vi starter fiske rundt klokken 12 00 på lørdag.

 

Sted Vassjø - Grindvoll... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bom... en som kom :(

 

Ellers så var fiske bra, men mye vind i går (lørdag) Så en beist... 2-3 kilo.

 

Men en ingen store til foto. mista en på rundt 1-1,5 i går. tok to under kiloen. Og var borti noen til.

 

I dag så mista jeg en rett utenfor hytta rundt 1-1,5 dette pga. jeg prøvde å få et bilde til dere. Surra seg i plantene og uten motaker ikke bra. Det ble en liten en i dag. Men han som kom mista en som vi alderi så. Den presset heller i mot bunnen og under flyteringen.

 

For dere som tenker på å komme til våren så blir det rett etter 17. mai. Hvis intressen er like laber dropper jeg dette i fremtiden og ingen kommer ut med flytering i vannet som ellers er forbudt. Men for dere som ønsker en 1,5 til 2 ilos på flue før fiske begynner andre steder så kan dere si i fra....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...