Gå til innhold

Fiske i rena elva i morgen og lørdag?


tålmodighet!

Hei, jeg tenkte jeg skulle fiske i Rena elva i helga, men er bekymret for vannstanden er 69 cm høyere enn normalt, bør jeg ventetil en anne gang elva er mer normal???????  

13 stemmer

  1. 1. Hei, jeg tenkte jeg skulle fiske i Rena elva i helga, men er bekymret for vannstanden er 69 cm høyere enn normalt, bør jeg ventetil en anne gang elva er mer normal???????

    • JA
      5
    • NEI
      12


Anbefalte innlegg

Var en tur i rena fra lørdag til søndag... Det var meget høy vannstand og tilnærmet null innsekter på overflaten. Det poppet noe som lignet på store vårfluer når det mørknet og da fant vi en vakende fisk helt inne ved land. Vi så den vaket 3 ganger på 20 min, så stoppet det. Ingen fisk på land mao!

 

Hvordan pleier det å være med klekkinger der i disse tider? Var det kun pga høy vannstand at det var så lite denne helgen? Eller er det bedre andre deler av elva?

 

Fisket noen km nord fra rødsbrua, på vestsiden.

 

mvh

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i rena fra lørdag til søndag... Det var meget høy vannstand og tilnærmet null innsekter på overflaten. Det poppet noe som lignet på store vårfluer når det mørknet og da fant vi en vakende fisk helt inne ved land. Vi så den vaket 3 ganger på 20 min, så stoppet det. Ingen fisk på land mao!

 

Hvordan pleier det å være med klekkinger der i disse tider? Var det kun pga høy vannstand at det var så lite denne helgen? Eller er det bedre andre deler av elva?

 

Fisket noen km nord fra rødsbrua, på vestsiden.

 

mvh

 

A.

 

 

Om du synes vannstanden var meget høy i helga, skulle du vært der for ei drøy uke siden! Da var a vel bortimot en meter høyere!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...