Gå til innhold

pussig mage og helt sennepsgul??


knut are

Anbefalte innlegg

Mener at det ikke er uvanlig med sånn mage. Kakker ikke så mye fisk lenger, men har opplevd lik mage som bildet viser i sommer.

Når det gjelder farge på ørret, så er det avhengig av hva den spiser og hvordan miljø(klar elv, grumset elv, myrvann, innsjø osv) den lever i. Mye rare fargevarianter kan forekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det ikke er uvanlig med sånn mage. Kakker ikke så mye fisk lenger, men har opplevd lik mage som bildet viser i sommer.

Når det gjelder farge på ørret, så er det avhengig av hva den spiser og hvordan miljø(klar elv, grumset elv, myrvann, innsjø osv) den lever i. Mye rare fargevarianter kan forekomme.

 

 

 

takk for svaret, men hva spiser den?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

 

liten missforståelse her Mr. Erot! ... ikke var det jeg som tok den men han som tok den lever fortsatt for jeg har vært med han på fiske i dag ;D så ikke helt frisk ut men jeg tror det er vanlig.

 

du fått no fisk i dag da?  ;)

 

hehe ;D

 

har ikke fått fiska idag.... :(

 

var en liten tur nedi munningen igår og tvjuvfiska i en halvtime...det var alt ;)

 

venter på att lågen skal synke jeg nå....gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det ikke er uvanlig med sånn mage. Kakker ikke så mye fisk lenger, men har opplevd lik mage som bildet viser i sommer.

Når det gjelder farge på ørret, så er det avhengig av hva den spiser og hvordan miljø(klar elv, grumset elv, myrvann, innsjø osv) den lever i. Mye rare fargevarianter kan forekomme.

 

 

 

takk for svaret, men hva spiser den?  :)

 

Din gule fisk spiser antagelig snegler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fisken har ei bestemt farge har ingenting med hva den spiser. Fisken er som kamelonen, den skifter farge etter åssen farge bunnen og lysforholdene er. Alle har vel fått en ørret som har blitt tatt opp. Det tar ikke lange tiden før fisken skifter farge, legg den på noe som har ei lys farge så blir den lys. Til og med etter at den er død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

morsomt forsøk er en svart og en hvit bøtte......ta to ørreter fra en myrtjerg å sett oppi bøtta, på kort tid blir den i den hvite bøtta nær sølvfarga, den i den mørke bøtta forblir mørk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...