Gå til innhold

Loop Adventure til sjøfiske..?


tenoren

Anbefalte innlegg

Ser etter reserve/nr 2-stang til sjøfiske, har Lpxe RS fra før, og er svært fornøyd med den.

 

Har kommet over tilbud på Loop Adventure 9'#7 til kr 495,- på en butikk i nærheten. Dette er ikke Adventure G3, men sikkert en eldre modell - helt svart, medium aksjon virker det som etter å ha "viftet" med den i butikken. Noen som kjenner til denne?

 

Alternativ er Troutstix 9'#7 til noen flere hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar karer - blir nok en Loop på meg da.

 

Jeg er for øvrig overrasket over hvor mye mindre sliten jeg bli etter noen timer med 9'#7 enn jeg ble med Native Run 10'#8 som jeg brukte tidligere. Loomisen blir nok stående på "stanglageret" til gjeddesesongen eller til jeg skal begynne å fiske laks når jeg blir stor...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk sorry...det er ikke så farlig.. jeg husker de stengene...noe av det første.loop?..dette i seg selv gjør den interresant for meg..har veldig sans for Gøran..jeg husker stanga som veldig lett å spenne opp, litt vinglete i forhold til dagens loop stenger, men sikkert et ypperlig våpen for en dyktig underhåndskaster..og dermed sikkert også en stang du kan voks med..og hvis du liker det er jo alt helt topp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...