Gå til innhold

(FERDIG) Prosjekt St. Croix #4 8` (worklog)


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kjenner forventningene stiger med en gang du sier det Staffan 8).

Fa.. Tobbe,hvor lang tok det før du hadde dem i hus :-\?

Har jo tross alt gått 6 timer siden jeg bestilte :P!!!!!!!!!!!!

 

Claus:Har du kommet noe lengre med stanga eller har du klart å bremse ned litt?

Er ikke bare bare og gjøre ferdig stanga så lang tid før sesongstarten.for da tror jeg det vil klø massivt i fingra i vinter ;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner forventningene stiger med en gang du sier det Staffan 8).

Fa.. Tobbe,hvor lang tok det før du hadde dem i hus :-\?

Har jo tross alt gått 6 timer siden jeg bestilte :P!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Tok 6 dager fra jeg bestilte dem til jeg hadde de her i øst-finnmark.. Det går faktisk mye fortere og bestille fra US&A til Finnmark enn fra Norske nettbutikker til Finnmark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Kjenner forventningene stiger med en gang du sier det Staffan 8).

Fa.. Tobbe,hvor lang tok det før du hadde dem i hus :-\?

Har jo tross alt gått 6 timer siden jeg bestilte :P!!!!!!!!!!!!

 

Claus:Har du kommet noe lengre med stanga eller har du klart å bremse ned litt?

Er ikke bare bare og gjøre ferdig stanga så lang tid før sesongstarten.for da tror jeg det vil klø massivt i fingra i vinter ;)...

 

det er ennå barmark, tenker han har lyst til å kaste litt for å kjepe seg et nytt emne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus:Har du kommet noe lengre med stanga eller har du klart å bremse ned litt?

Pusler litt med oppmåling av stangringer og myser av og til bort på kjøkkenbordet hvor den nye stanga mi blir født ;D

 

Er ikke meningen å kødde til tråden din Claus :rolleyes:...

For all del ikke bekymre deg for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri ;)

 

Dagen har gått til dama og et etegilde med krabbe uten like ;D

 

Bra Clausen.. Slike dager høyst nødvendige en gang i mnd slik at man kan gjøre det man virkelig vil resten av mnd. ;D

Neida.. Tøyser bare..

Du har startet meget bra med din stang.. gleder meg til fortsettelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de trenger jo litt kvalitetstid de også :).Konepoeng kalles det du har kjøpt i dag ;).

Fruen i huset hadde noen baktanker da hun ga meg grønnt lys til å kjøpe det byggesettet i går...I dag måtte jeg i gang med å pusse opp soverommet :(.Alle medaljer har visst en bakside :-\.

Visste jeg aldri skulle blitt snekker :'(.. :.Men men,det er helt sikkert verdt det :-*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de trenger jo litt kvalitetstid de også :).Konepoeng kalles det du har kjøpt i dag ;).

Fruen i huset hadde noen baktanker da hun ga meg grønnt lys til å kjøpe det byggesettet i går...I dag måtte jeg i gang med å pusse opp soverommet :(.Alle medaljer har visst en bakside :-\.

Visste jeg aldri skulle blitt snekker :'(.. :.Men men,det er helt sikkert verdt det :-*!!

 

Enting er i hvertfall sikkert.. Hadde det vært like enkelt og bygge en stang som og bygge ett hus så det jo godt på skinner..

Eller man kan vel si det slikt at hadde vært like gode verktøyer til stangbygging som til snekring/tømring så hadde det vært greit..

Vi trenger jo ikke tenke mere på jobb. Har jo maskiner som gjør alt for oss snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men nok om det...Har du kommet i gang eller?

Surrer litt ringer nå :D

Regner med(krever) at du legger ut bilder etterhvert ;D!!

Selvfølgelig ;D

Tar noen bilder i natt eller i morgen, jeg får se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende saker Claus! Syntes dette ser bra ut!! Liker fargen på surringene  8)

 

Til andre som er på vei til å bli bitt av "bygge basillen" kan jeg anbefale Rainshadow RX8 blanks som et alternativ sammen med alt annet som finnes der ute!

 

Kastet en 4 delt 9 fot #7 i dag - er uten sidestykke det råeste jeg har kastet med; maken til punch og ryggrad skal man lete lenge etter!

http://www.batsonenterprises.com/index.php?option=com_content&view=article&id=125&Itemid=180

 

Keep it comming Claus... kult å lese!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...