Gå til innhold

Strømslændan og HiLevel


Olav

Anbefalte innlegg

Vammen fritid i Sande har muligens, kjøpte en der for to år siden.

 

Vi selger ikke HiLevel lenger, og vi har heller ingen på lager. Utrolig trist egentlig. HiLevel1-894-3 er fortsatt min desiderte favorittstang. En uendelig deilig tørrfluekjepp! :-*

 

Disse solgte vi forøvrig ut for 8-900 kroner på slutten. Ja, jeg hentet med meg en reservestang i tilfelle noe skulle gå galt med gullet mitt... ;D

 

Men hør med Foxtail. De har kanskje noen stenger fra den gamle HiLevel1-serien liggende på lager som du kan få billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag 2 HiLevel stenger, begge er merket med VPS (eller var det VSP) på klingen.

Hadde også ei HiLevel for noen år siden som ikke hadde dette merket . . .

Noen som vet hva det står for ?

 

Lars

 

Very Special Product?! :-*

 

HiLevel1-stengene var håndbygd. Herlig å se litt lim tyte ut fra korken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foxtail skaffer vet jeg.

 

Gode stenger. Jeg har 2 stk jeg ALDRI komemr til å kvitte meg med og det er 8' #4(#3) og 8'9 #4. Deilige deilige.

 

En herre ved navn Erik Orre står for design på disse. For HSimport. Dette er HSimports egne stenger. Sikkert produsert i Østen, men who cares. Det er bare ei fiskestang.

 

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foxtail skaffer vet jeg.

Gode stenger. Jeg har 2 stk jeg ALDRI komemr til å kvitte meg med og det er 8' #4(#3) og 8'9 #4. Deilige deilige.

En herre ved navn Erik Orre står for design på disse. For HSimport. Dette er HSimports egne stenger. Sikkert produsert i Østen, men who cares. Det er bare ei fiskestang.

B

Samme klingen som på light line... ;):-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...