Gå til innhold

Fluebindekveld i Oslo?


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Hei

Elnino her på forumet og jeg har muligheten til å låne kantinen på jobben for å arrangere en fluebindekveld. Dette er på Lysaker, kun noen hundre meter fra Lysaker Brygge hvor vi feks finner Nordisk (i tilfellet noen vil innom og kjøpe stæsj, eller hilse på kara der). Ganske kort vei fra togstasjonen. Vi kan kjøre opp youtube, bilder og lignende på projektor for inspirasjon mens vi binder.

Tenkte jeg skulle lufte ideen og høre om det er noen som kunne være interessert i å være med på dette. Både elnino og jeg er nybegynnere i faget, men en fluebindekveld er vel lærerikt og koselig for alle. Send enten pm eller post her hvis du er interessert i å være med. Vil tro at en lørdag eller søndag er beste alternativ, men det kan vi jo bli enige om dersom noen flere enn oss to er med :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med - med forbehold om dato.

Tips til arrangører (jeg har gjort dette før, også på Lysaker): sørg for å få så "bindende" påmelding som mulig.

Til dere som siere dere skal være med: husk å si fra hvis dere IKKE kommer!

Det er stor respekt av dem som tar tiden og jobben med å arrangere slike ting, så vis respekt  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tiden flyr og desember er jo jammen rett rundt hjørnet og det ser ut som vi må vente helt til år 2010 før vi kan gjennomføre arrangementet. Ja, jeg skjønner mange har satt av hver dag fremover til fluebindekveld og blir veldig skuffet nå :).

Jeg tror uansett er det lureste er å være flinke og styre med juleforberedelser og annen hygge i desember (goodwill på hjemmebane kaller noen det). Vi satser på januar og mange fine fluer da! Kanskje enda flere kan være med da ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...