Gå til innhold

Fluestenger stjålet


Grunde Løvoll

Anbefalte innlegg

Hei,

for et par tre uker siden glemte jeg noen fluestenger på hattehylla på toget. Jeg har hatt et lite håp om at de skulle dukke opp på NSB Hittegods men det har altså ikke skjedd. Jeg regner med at det betyr at noen har stjålet stengene. Toget hadde endestasjon i Skien så da er det vel en hvis sjanse for at stengene mine befinner seg et sted i Vestfoll eller Telemark...

Så hvis noen på en eller annen måte skulle komme over stengene mine hører jeg veldig gjerne om det.

Stengene jeg har mistet er:

1) Sage TCR 691-4

2) Sage TCR 890-4 (Denne har vært demo stang og har derfor "Demo" skrevet på bunndelen)

3) Albright XX 890-4

Alle stengene er i meget god stand og befant seg i original tube og stangtrekk. Garantien på Sage stengene er registrert i mitt navn og jeg har serienummerene. Hvis de ikke dukker opp i nærmeste framtid vil jeg rapportere dem stjålet til Sage...

Jeg gir såklart finnerlønn for tips som fører til at stengene kommer til rette.

Grunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde. Din forbanna idiot!

Man kan glemme mye, men ikke fiskeutstyret!

Dette er typisk distre professornykker. Synes egentlig du trengte en lærepenge. Nå kan du sitte der å tenke på at det mest sannsynelig sitter en person der som ikke aner hva han har fått kloa i.

Bra det ikke var noe av større betydning. Som feks en bambusstang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tipper det er en viss forskjell på att de ble glemt og så stjelt eller om de hadde brutt opp feks kofferten hans og stjelt stengene...eller han hadde blitt fraranet disse stengene hvis du skjønner!

Men det er det som står i den bittebitte lille skriften vi aldri eller sjelden leser før etterpå ;D

EDIT: det blir nesten som og glemme og låse døra på bilen eller for den saks skyld la nøklene stå i tenninga.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, når du har glemt dem igjen, er de pr. definisjon ikke stjålet. Det er underslag av hittegods... Forbanna tull spør du meg, for stjælt er stjælt. Grunnen til at jeg skriver dette, er fordi jeg glemte igjen et videokamera i en leiebil på Stanstedt. Der vet vi jo hvem bil vi har hatt, hvem som har tatt imot, og hvem som har hatt den videre. Fikk avslag på reiseforsikringen på grunnlag av at de ikke mente kameraet var stjålet, forstå det den som kan. Avis brukte også 14 dager på å fastslå at kameraet ikke var i bilen, og hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid, hadde jeg bedt dem drite i å lete. For det kunne jeg fortalt dem lenge før det hadde gått 14 dager... Enkel måte å skaffe seg noe på, bare å la det gå så lang tid, at hvem som helst kan ha tatt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei forsikringssak er det ikke... Men stjålet er stengene likevel, når noe er gjenglemt så er det ikke bare å ta det med seg.

Og jeg er enig med Jan, det er merkelig at det ikke har havna på hittegods. Men man kommer uansett ingen vei med å skylde på utro tjenere i NSB.

Uansett, skulle det dukke opp en TCR 890-4 med "Demo" skrevet på klinga så er sannsynligheten stor for at den er min :-\

Grunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...