Gå til innhold

"Pro time(r)' i Oslo


Eivind Hagen

Anbefalte innlegg

Hadde en sånn der protime i golf. Sugde så det holdt, og fikk knødd ballen ut ca, 70 meter tilslutt.

Proen mente jeg hadde kjempe potensiale sa at jeg kunne bli så flink som som bare det. Syntes han var en jævla løgnhals.

Ha-ha, minner meg om da jeg var på underhåndskastekurs med Jan Erik Granbo for noen år siden.

Dette går så det griner, sa'n, og mente jeg hadde stålkontroll på kastinga  :o

Selv kjente jeg at jeg ikke var i nærheten av å ha kontroll på noe som helst, og det har jeg ikke i dag heller. . .  :)

På kastinga, altså  ;D

Trøster meg med at jeg er i stand til å skille ei døgnflue og husflue på opp til 3 meters hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøster meg med at jeg er i stand til å skille ei døgnflue og husflue på opp til 3 meters hold.

For noen år tilbake da jeg travet rundt i gummivadere i marka, så hadde jeg med en bok hvor det stod hvilke fluer jeg skulle benytte under ulike forhold (stort sett lysforhold). Entomologi var ingen vesentlig del av mitt fiske for å si det forsiktig (bortsett fra maur!), men på bakre perm noterte jeg følgende: Døgnfluer - vinge opp. Vårfluer - vingene som et hustak. På en tur til et vann i marka traff jeg en kar som spurte meg om det klekket noe. - Hvis de har vingene opp er det døgnfluer, kunne han fortelle. Jeg følte umiddelbart at vi var skikkelig på bølgelengde, og nikket bekreftende og litt nonchalant: -Stemmer det!   ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...