Gå til innhold

Flyfishing Europe


Anbefalte innlegg

Kan noen si meg hvordan i kølsvarte heite hule... osv, man får norsk språk på dvd'n ? Har ingen problemer med å forstå engelsk, men foretrekker at nordmannen snakker norsk og ikke engelsk på lydsporet. Finnes ingen alternativer for hverken språk eller tekst i menyen, og det står skrevet før man kommer til rootmenyen, at man kan velge med dvd-controllen...

Irritert nå !  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Dette er vel en produksjon for SIMMS? og ikke helt tiltenkt kun det norske markedet?

Jeg tror ikke det finnes Norsk på denne, i så fall er det nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak på coveret står det at det er; Audio language Norwegian and English, og subtitles English, norwegian og spanish...

Ja ja, sett filmen nå, og fikk ikke fram noen valg på dette.. mulig det er noe jeg ikke skjønner, men kan med hånda på hjertet si at det er ikke første gang jeg har satt en dvd i spilleren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er like rundt hjørnet nå, på retur fra Sørøya.

Men han har forsvunnet et sted rundt National Park. Hørte rykter om 3-kiloser i en liten "bekk", så da spørs det vel om han rekker flyet hjem igjen.  ;D

Jeg satte nettopp en film i laptopen, og den HAR norsk lydspor. Bruk "språk-knappen" på fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp oppklaring:

På vedlikeholds-DVD`n som følger simmsbukser ligger det et ekstraspor som inneholder Ryndabiten som også er å finne på filmen Flyfishingeurope vol. 1

Den er det ikke norsk lydspor på.

På filmen flyfishing europe vol. 1 er det norsk, engelsk og spansk lydspor med subtitles i samme språk tilgjengelig. Dette på styres fra fjernkontrollen da det ikke er "audio setup" i menyen. Dette "ståket" som noen har valgt å kalle det er det ikke simms som styrer, men Danica film med Kristian Topp i spissen.

På filmen jeg har funker dette utmerket...

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...