Gå til innhold

Erfaringer fleeceoverall.


Olav Haug

Anbefalte innlegg

Tror nok dette er et meget godt kjøp.. Har ikke prøvd dette produktet, men har en lignende fra GL..

Det eneste jeg vill savnet på Scierra sin er nok strikk under foten.. Det er jeg glad jeg har på min, har en tendens til å skli opp idet du trekker på deg vaderen..

Men det ser jo ut som det er en strikk rundt foten, om dette er godt nok vet jeg ikke..

Sikkert noen andre her med erfaringer rundt dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill! Har alltid bare tredd på meg en stillongs eller to(Fleece, bomull og ull), alt ettersom temperatur.. Den her ser ut til å være behagelig og varm. Skulle det bli problemer med den strikken så kan jeg jo bare sy på et par stretchbånd for egenhånd. Denne kommer nok snart i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok ikke angre  :)

Er et utrolig behagelig plagg, og som du sier så kan det jo løses hvis det blir et problem..

Prisen er det ikke så mye å si på heller ;)

Er akkurat det som er greia her, må liksom ikke vrenge alt man har for et stykke stoff.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi gjerne tilbakemelding om fasongen. Om du ikke er veldig fyldig, ser det ut som om den vil henge som en sekk på kroppen.

Slate produktene, spesielt buksen sitter veldig bra, tynn i skaftdelen. Mye for pengene www.prima-villmark.no

Har ikke sansen for høye bukser. Er det kaldt så har jeg på genser og drar buksestrikken over gensern, da blir det dobbelt rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi gjerne tilbakemelding om fasongen. Om du ikke er veldig fyldig, ser det ut som om den vil henge som en sekk på kroppen.

Slate produktene, spesielt buksen sitter veldig bra, tynn i skaftdelen. Mye for pengene www.prima-villmark.no

Har ikke sansen for høye bukser. Er det kaldt så har jeg på genser og drar buksestrikken over gensern, da blir det dobbelt rundt midjen.

Tenkte også på om det skulle holdt med størrelse large, men har litt respekt for den klaustrofobiske pølseskinn-effekten.. Jeg er 1,88/105kg, og ikke spesielt feit..(i mine øyne hvertfall) ;D Uansett, en liten tilbakemelding skal jeg greie å skrive!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par slike bukkser som jeg har brukt i over et år. Jeg fikk mine som velkommstgave når jeg meldte meg på Seatrout open på Fyn og har brukt de ca 75 turer siden. Kan bare si jeg er godt fornøyd og de er like fine. Ulstillongs, bibbs og neopren er en god kompo når vannet er kaldt.

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par slike bukkser som jeg har brukt i over et år. Jeg fikk mine som velkommstgave når jeg meldte meg på Seatrout open på Fyn og har brukt de ca 75 turer siden. Kan bare si jeg er godt fornøyd og de er like fine. Ulstillongs, bibbs og neopren er en god kompo når vannet er kaldt.

Hilsen Anders

Flotte saker. Har egentlig ingen dårlig erfaring med Scierra, verken når det gjelder kvaliteten på utstyret eller kundeservicen dems.

Nå får vi bare satse på at den hælvetes isen går snart, sånn at man kan få fiska litt med flue! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et generelt tips så er det ikke så dumt å sjekke hva de har på nærmeste butikk de selger arb,tøy.

Der kan du få mye varme og gode tekstiler for en overkommelig pris. Ikke så fansy da men fungsjonelt.

Jeg vil heller være god og varm en kul og hip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms fleece bib har ikke seler, men er et helt plagg :)

Du kan få se om du er i nærheten neste gang jeg vrenger av meg klærne :P

Jasså, siden du byr såpass på deg selv så setter jeg meg i bilen med en gang!!

Godt tips Tony! Noen ganger går hjernen på tomgang og da er det godt andre er våkne ;D

Da er det bare å gå til innkjøp (Du skal slippe å kle av deg for meg Tony. Greit jeg er litt nøden om dagen da fruen er gravid i 6. måned, men har ikke kommet dit enda... )  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms fleece bib har ikke seler, men er et helt plagg :)

Du kan få se om du er i nærheten neste gang jeg vrenger av meg klærne :P

Jasså, siden du byr såpass på deg selv så setter jeg meg i bilen med en gang!!

Godt tips Tony! Noen ganger går hjernen på tomgang og da er det godt andre er våkne ;D

Da er det bare å gå til innkjøp (Du skal slippe å kle av deg for meg Tony. Greit jeg er litt nøden om dagen da fruen er gravid i 6. måned, men har ikke kommet dit enda... )  ;D

He he ;D Men du kommer dit snart :P

Neida! Løp og kjøp :D Veldig godt fornøyd med min..

Men seff kan du komme hit en tur ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

tror jeg også ville se litt i butikker med arbeidsklær.......hva bruker skogsarbeideren. ja til alle yrkesgrupper som må jobbe ute om vinteren-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg også ville se litt i butikker med arbeidsklær.......hva bruker skogsarbeideren. ja til alle yrkesgrupper som må jobbe ute om vinteren-----

Som snekker så bruker jeg faktisk veeeeeldig mye "arbeidsklær" under vadejakke og bukse.

Gjennom jobben så får vi alt av snickers til innkjøpspris så netting super undertøy og fleece produkter brukes veldig mye..

Annbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg også ville se litt i butikker med arbeidsklær.......hva bruker skogsarbeideren. ja til alle yrkesgrupper som må jobbe ute om vinteren-----

Du har så rett Staffan. Godt innspill.

Tråler nettet i skrivende stund og får ta et par kjappe runder i noen butikker til uken.

Denne kan jo være et godt alternativ?  ;D ;D

[attach=1]

post-3598-139498737534_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D hahaha, den walk-in sleeping bagen var jo dritkul ;D

har selv simms fleece bibs. strålende fornøyd med den. hendig glidlås som går fra skrittet og helt opp.

glidlåsen er også toveis, slik at når du må lekke så drar du den bare litt nedenfra og opp, nok til og lempe ut slangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg også ville se litt i butikker med arbeidsklær.......hva bruker skogsarbeideren. ja til alle yrkesgrupper som må jobbe ute om vinteren-----

Du har så rett Staffan. Godt innspill.

Tråler nettet i skrivende stund og får ta et par kjappe runder i noen butikker til uken.

Denne kan jo være et godt alternativ?  ;D ;D

[attach=1]

Veit ikke om jeg skal ta imot flere tips fra deg heretter, gitt.. Okuma airframe, gummilårings og bobledress?  ;D;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...