Gå til innhold

Ferdig Sage Z-Axis


Snekkern

Anbefalte innlegg

Ja, var leit med det bruddet, men er jo gøy å ha noe å pusle med også ja ;)

xi3 er nok ikke så dum den heller, og takk for det Dilla!!  Der så spennende ut Staffan, så det der skal jeg kikke mere på ja!!!!

Gøy å ha noe som er helt "unikt" også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ser ikke noe om de lager de i ren 7`r, men går jo ann å sende de en mail å høre :)

Ellers så ser det jo ut til at xi3 er en godt anbefalt stang  :P Og det er jo ved sjøen jeg stort sett alltid er ;)

Gleder meg til neste prosjekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først bygger selv synes jeg det er morsomt å prøve merker som kun selges som blanks. Har selv bygd en FT 907 fra Dan Craft. Hvis du med rå mener rask og langtkastende, kan jeg anbefale denne. I databasen på superbob.org, oppgis ERN på 10,33 og AA 79. Jeg synes ikke den føles så stiv som ERN skulle tilsi men det er mulig den myke tuppen kompenserer noe. Jeg har ofte sett den sammenlignetmed Sage TCR men har aldri prøvd sistnevnte. Dan craft har en rekke andre serier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få skrelle en Loomis Gl4 for meg, og bygge den om til saltvann ;D

Har ingen erfaring med slikt jeg..

Den er roger Tony...! Har sittet og tittet litt frem og tilbaka på blanks og div, så det ser nok ut til at det vil bli en xi3 jeg kommer til å bygge nå :D Litt usikker på farge ang kork, ringer og snellefeste, men ser ut til at jeg kommer frem til en fet kombo..!!! Dette blir gøy igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...