Gå til innhold

Ferdig Sage Z-Axis


Snekkern

Anbefalte innlegg

Vakkert arbeid :D

Frister å prøve selv, men det får bli med tanken  :P

Takk for det :)

Det er bare å sette i gang Pete! Jo flere vi er, jo gøyere er det!!

Og det er ikke så veldig vrient bare man har utstyret man trenger.

Jeg brukte litt tid på å sette meg inn i hvordan jeg skulle gjøre det, men når det er gjort så går det som en lek ;)

Skal straks begynne på neste stangprosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jo grisefin ut  :D

Hvilken produsent kommer snellefestet fra ?

Den skull-saken regner jeg med du har bidratt med selv, og det syntes jeg bare er med på å gi stanga litt ekstra særpreg  :)

Takk Takk :D

Snellefestet kommer fra window og er kjøpt fra Mudhole

http://www.mudhole.com/Shop-Our-Catalog/Window-Seats/Triangular-Window-Fly-Seat

Hehe, neida kjøpte den også fra Mudhole, Nautical Rod Decals. Ville ha litt særpreg på stanga ja ;)

http://www.mudhole.com/Shop-Our-Catalog/Decals-Decorations/Nautical-Rod-Decals

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert arbeid :D

Frister å prøve selv, men det får bli med tanken  :P

Takk for det :)

Det er bare å sette i gang Pete! Jo flere vi er, jo gøyere er det!!

Og det er ikke så veldig vrient bare man har utstyret man trenger.

Jeg brukte litt tid på å sette meg inn i hvordan jeg skulle gjøre det, men når det er gjort så går det som en lek ;)

Skal straks begynne på neste stangprosjekt :P

Får se om det er mulig å få til noe sånt neste vinter kanskje  :)

Hva må man regne med å betale for blanks ift. "komplett" stang?

Skjønner at det ikke er pga. av pris man gjør det, men alright å vite allikevel  ;)

Regner med at man må bestille fra statene??

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å bemerke den flotte skallen.

Minner meg om en kompis som bestilte seg en Leonard 50 splitcanestang. Da stangbyggeren lurte på om det var noe ekstra han ønsket på signaturen ved håndtaket. Var det eneste ønsket at det måtte stå simsalabim der.

Ellers må jeg bare berømme arbeidet. Det virker utrolig gjennomført og pent. Pyntetråd i sølv og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert arbeid :D

Frister å prøve selv, men det får bli med tanken  :P

Takk for det :)

Det er bare å sette i gang Pete! Jo flere vi er, jo gøyere er det!!

Og det er ikke så veldig vrient bare man har utstyret man trenger.

Jeg brukte litt tid på å sette meg inn i hvordan jeg skulle gjøre det, men når det er gjort så går det som en lek ;)

Skal straks begynne på neste stangprosjekt :P

Får se om det er mulig å få til noe sånt neste vinter kanskje  :)

Hva må man regne med å betale for blanks ift. "komplett" stang?

Skjønner at det ikke er pga. av pris man gjør det, men alright å vite allikevel  ;)

Regner med at man må bestille fra statene??

Petter

Neida, det er bare å hive seg rundt på det nå! Er DESVERRE lenge igjen av vinteren

Ca. halve prisen. Nå har ikke jeg regnet ut presis kostnad, men sånn ca halve prisen

Det er steder her i norge som selger til stangbygging også, midtgaard f.eks. Kjøpte ringer tråd og litt kork fra han,

men det er jo et hav av mere deler i statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å bemerke den flotte skallen.

Minner meg om en kompis som bestilte seg en Leonard 50 splitcanestang. Da stangbyggeren lurte på om det var noe ekstra han ønsket på signaturen ved håndtaket. Var det eneste ønsket at det måtte stå simsalabim der.

Ellers må jeg bare berømme arbeidet. Det virker utrolig gjennomført og pent. Pyntetråd i sølv og greier!

Hehe, takker masse for det :D

Simsalabim var jo også helt genialt da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe gøy å få gode komplimanger gutta ;D ;D

Og Tony, vi skal helt klart ta en stangbyggingprat i vårsola når vi jakter etter sjøørreten ;)

Og Walter, vi møtes jo i Orkla eller Gaula. så da kan du jo få test`an :P

Blir farlig å være fisk der da ja...hehe

Vil takke deg Tore for mange gode svar og hjelp under bygginga...

Har jeg satt stor pris på ;D ;D

Nå er det straks VT2`en som skal bygges ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg så og si ferdig med min første stang. Og må si jeg er veldig fornøyd :P

Mangler bare lakk på noen surringer som jeg ikke fikk gjort ferdig pga. at motoren til lakktørke utsyret gikk til h....

(men ny motor er på vei :P)

Dette var lekre saker, Morten... jeg er dypt imponert og vil gratulere med en super stang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg så og si ferdig med min første stang. Og må si jeg er veldig fornøyd :P

Mangler bare lakk på noen surringer som jeg ikke fikk gjort ferdig pga. at motoren til lakktørke utsyret gikk til h....

(men ny motor er på vei :P)

Dette var lekre saker, Morten... jeg er dypt imponert og vil gratulere med en super stang...

Takk for det Aardahl ;D

Ja nå gleder jeg meg til å prøve den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Står at det er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet, og at jeg bør vurdere å starte et mytt emne, men tar den jer jeg :)

Klarte jo selvfølgelig å knekke av 5cm av tuppen på denne stanga, men om det har så veldig mye betyning føler jeg ikke, har satt på ny toppring, men alikevel så ligger det i bakhodet at den er noe kortere..

Så lurer veldig på om jeg skal sette i gang et nytt stangprosjekt, og da lurer jeg på om det er noen her som har noen anbefalinger til en RÅ stang i klasse 7???

Snekkern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sage xi3, G. Loomis NRX, Orvis Helios... Spørs hva du selv foretrekker (og hva som er av blanks der ute) :)

Ja, kommer jo ann på hva som er av blanks der ute :) Men takk for noen alternativer som jeg skal ta å titte litt på  ;) Veldig klar for en ny stang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...