Gå til innhold

Bordlampe på batteri! For oss som behøver godt arbeidslys på hytta


Hedde

Anbefalte innlegg

For oss som har hytte uten strøm, kan mangel på godt lys bli en utfordring når man skal binde fluer.

Innimellom  lange skiturer, god mat og skummel krim, så blir det forhåpentligvis surret noen supre fluer iløpet av påsken.

Er det noen som har tips om gode, og helst billige, løsninger til godt lys/lampe som går på batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Sykkellykt med dynamo og pedaler under bordet  ;D

Hehe, da kan jeg jo skippe de laaaaaaaaaaange skiturene! Får jo god trim av å sitte å tråkke på pedalene i ei hu hel***** fart, og samtidig få mer tid til fluebinding :)

Skal ta en bytur å sjekke hva Clas Ohlson har  å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være et svensk design (Solcelledrevet arbeidslampe) selv bruker jeg ikke lampe når det er nok dagslys og med midre denne lampen kan lagre strøm så tror jeg Ikea er inne på en start til en evighetsmaskin ;D

Var da batterier i den Sigve. 12 timers oppladning i løpet av dagen gir 3 timer bindetid på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være et svensk design (Solcelledrevet arbeidslampe) selv bruker jeg ikke lampe når det er nok dagslys og med midre denne lampen kan lagre strøm så tror jeg Ikea er inne på en start til en evighetsmaskin ;D

Var da batterier i den Sigve. 12 timers oppladning i løpet av dagen gir 3 timer bindetid på kvelden...

Det ble for mye å lese så derfor valgte jeg å hoppe over den biten :-[:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invester i en Led lenzer T7.. Fest den til en bjørkekvist = En meget anvendelig bordlampe med flere bruksområder og godt lys..  ;)

Som sagt.. Fire ekstra batterier og du kan binde fluer i et halvt år. Skjønner ikke vitsen med å dra rundt på masse unødvendig utstyr som 12v-batterier, gass, bensin og rakkel, når det kan gjøres så enkelt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...