Gå til innhold

Steffenbrothers - Bestilling


Demir Ligonja

Anbefalte innlegg

Sendte akkurat en forespørsel om innkjøp av en 9" 4/5 medium grafittstang (standard finish, 3 deler)  :D

Regner med at de har ekspandert virksomheten sin, da de har fått opp en ny webside etc..

Og det har kommet ny informasjon under "contact";

"International Estimates - USPS $50.00 or FedEx $100.00 (varies by country)"

Vet noen hvor lang tid det kan ta før jeg får stanga? Er det noen som har bestilt noe fra SB nylig?

Kom gjerne med tidligere erfaringer også!

På forhånd , takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindknuten

Hei og hopp

Går du for blanks eller snelleferdig. 

Har siklet litt på en 4-5  natural, un-sanded, unpainted, tredelt. Snelleferdig helst med litt oppjustert feste

Trenger jeg den....strengt tatt nei....har jeg lyst på en....ja  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

8'6 4/5 3-delt skal være bedre etter hva jeg har lest, flere erfarne glassfiberfolk som roser akkurat den modellen

Da jeg snakket med Steffenbros, var det 3-4 uker ventetid. Dette var en blank vel og merke, men det skal ikke være så mye lenger for en ferdig stang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

Går du for blanks eller snelleferdig. 

Har siklet litt på en 4-5  natural, un-sanded, unpainted, tredelt. Snelleferdig helst med litt oppjustert feste

Trenger jeg den....strengt tatt nei....har jeg lyst på en....ja  ;D

Er i modus for bestilling av ei til jeg også.

Lurte litt på 6 delt stang for å ha med på tur, men de kunne desverre ikke lage det.

Så da blir det vel en fire delt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

Går du for blanks eller snelleferdig. 

Har siklet litt på en 4-5  natural, un-sanded, unpainted, tredelt. Snelleferdig helst med litt oppjustert feste

Trenger jeg den....strengt tatt nei....har jeg lyst på en....ja  ;D

Ferdig sak :) Trenger egentlig ikke stanga sjøl, men jeg kunne ikke dy meg! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

Går du for blanks eller snelleferdig. 

Har siklet litt på en 4-5  natural, un-sanded, unpainted, tredelt. Snelleferdig helst med litt oppjustert feste

Trenger jeg den....strengt tatt nei....har jeg lyst på en....ja  ;D

Ferdig sak :) Trenger egentlig ikke stanga sjøl, men jeg kunne ikke dy meg! ;D

Joda Demir, du trenger den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte akkurat en forespørsel om innkjøp av en 9" 4/5 medium grafittstang (standard finish, 3 deler)  :D

Regner med at de har ekspandert virksomheten sin, da de har fått opp en ny webside etc..

Og det har kommet ny informasjon under "contact";

"International Estimates - USPS $50.00 or FedEx $100.00 (varies by country)"

Vet noen hvor lang tid det kan ta før jeg får stanga? Er det noen som har bestilt noe fra SB nylig?

Kom gjerne med tidligere erfaringer også!

På forhånd , takk!

Hei, Demir - det høres spennende ut  :) Hold oss oppdatert om hvordan den er.

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hva tar han for frakt? leveringstid?

Frakta var rundt 30-40$ mener jeg å huske, bruker USPS. Smør deg inn med tålmodighet og vær forbredt på litt purring via mail, så vil du ha ei knall stang før eller senere. Han er veldig grei å ha med og gjøre når han først svarer ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar han for frakt? leveringstid?

Frakta var rundt 30-40$ mener jeg å huske, bruker USPS. Smør deg inn med tålmodighet og vær forbredt på litt purring via mail, så vil du ha ei knall stang før eller senere. Han er veldig grei å ha med og gjøre når han først svarer ;D

Hehe,

Spruce Creek Series eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Noen som har hatt hell med å bestille fra Steffenbrothers i det siste?

Sendte første e-post med bestilling 3. januar, sendte ny 16. januar, og har enda ikke fått noe svar. Bruker selvfølgelig epostadressen som de oppgir på nettsidene sine.

Frister egentlig å droppe hele greia, da jeg frykter det kan bli en langdryg prosess å få varene - om jeg i det hele tatt får bestillt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...